Meet The Ketchups! Po sukcesie kampanii "Ketchup's Got a New Mustard" z 2015 roku marka Heinz postanowiła iść za ciosem i przedstawić całą gamę swoich produktów. W reklamie nagrodzonej Brązowym Lwem możemy zobaczyć nie tylko Ketchup i Żółtą Musztardę, ale poznać także pozostałych członków rodziny Heinz oraz ich uroczych, zwierzęcych pupili.
"The Fish" to jeden ze spotów cyklu reklamowego "Smooth". Dwa pozostałe przedstawiają niekończące się krojenie żółtego sera oraz długowłose stworzenie płynące w basenie. Cykl celowo jest dość artystyczny, uzupełniony o elektroniczną muzykę. Firma Klarna, szwedzki serwis obsługujący transakcje online, postawiła w kampanii na oryginalność, co nie uszło uwadze jurorom w Cannes.
Super Bowl to bez wątpienia najważniejsze sportowe wydarzenie w USA. Kilka miesięcy po tym niezwykłym evencie w miastach, z których wywodzą się zwycięskie drużyny w finale ligi NFL, zauważalnie wzrasta liczba narodzin. Ten ciekawy fakt zainspirował kreatorów reklamy do stworzenia niezwykłego klipu muzycznego. Pojawiają się w nim dzieci i dorośli, którzy urodzili się po finałach Super Bowl między 1967 a 2014 rokiem.
"Każdy kto chce mieć piękne włosy ma jeszcze czas, aby do nas zadzwonić" - przekonuje firma Svenson. Istnieje na rynku od 1956 roku i propaguje naukę o włosach na całym świecie. Co ciekawe, w reklamie nie występują długowłose modelki, a mężczyźni z bujnymi czuprynami. To przyjemna i zaskakująca odmiana.
Under Armour to amerykańska firma produkująca odzież i akcesoria dla sportowców. Zaczynała od lokalizacji w garażu, a dziś ma badawcze laboratoria na całym świecie. To nie są produkty dla każdego - co doskonale obrazują kampanie reklamowe Under Armour. To specjalistyczne i zaawansowane technologicznie ubrania dla zawodowców. Nic więc dziwnego, że do swoich spotów zapraszają utytułowanych sportowców, ukazując ich w trudnych, sportowych warunkach.
8 listopada o godz. 19.30 w kinach sieci Multikino odbędą się pokazy Cannes Lions Imagination Day. To świetna okazja, aby zobaczyć reklamy wyznaczające standardy, pokazujące trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Pokaz odbędzie się jednocześnie aż w 7 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa - Złote Tarasy, Warszawa - Ursynów, Wrocław - Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań - Stary Browar, Gdańsk, Katowice i Łódź (Silver Screen).