W jaki sposób podwoić sprzedaż produktów low-touch i jak projektować indywidualne doświadczenia użytkowników? To i wiele więcej podczas Pipeline Summit w Gdyni.

Digital marketing, online conversion, upsell&retention, lead generation - taką tematykę poruszą eksperci-praktycy zaproszeni na Pipeline Summit do Gdyni. Konferencja o sprzedaży B2B online rozpocznie się 22 stycznia i potrwa 2 dni. Sprzedaż biletów trwa.

Lowisz, Moberger, Dunn - po raz pierwszy w Polsce

 5. edycja odbywa się pod hasłem #nomarketingbullshit, a zaproszeni prelegenci to praktycy sprzedaży. W agendzie znalazło się 10 nazwisk z firm o światowym zasięgu. Niektórzy prelegenci ze Stanów Zjednoczonych przyjadą do Polski ze swoim wystąpieniem po raz pierwszy. To m.in. Stephen M. Lowisz (21LEAP), który wyjaśni rożnice pomiędzy mierzalnymi cechami sprzedaży, a tym, czego nie widać, a jest skuteczne. Posłuży się do tego przykładami frim z listy Fortune 100. Jack Moberger z Appcues pokaże, w jaki sposób wygenerować większą sprzedaż produktów typu low-touch. Z kolei zainteresowani personalizacją doświadczeń swoich użytkowników powinni wysłuchać wystąpienia Brennana Dunna, Co-foundera RightMessage. W poprzednich edycjach Gdynię odwiedzili m.in. reprezentanci Slacka, Trello i LinkedIna.

 W agendzie nie brakuje również znanych polskich nazwisk. Na scenie Pipeline Summit pojawią się m.in. Agata Mroczkowska (Booksy), Michał Korba (User Engage), Bartosz Majewski (Casbeg) i Kasia Michalak (Bee Talents).

 Organizatorzy spodziewają się 200 uczestników, w tym sprzedawców, menadżerów sprzedaży, dostawców usług w modelu SaaS i osób zainteresowanych sprzedażą oraz marketingiem online kierowanymi do biznesu. Tematy wiodące konferencji, to automatyzacja sprzedaży, domykanie transakcji, tworzenie lejka online czy rekrutacja w obszarze sales.

Dwa dni wypełnione wiedzą

 Formuła Pipeline Summit zakłada jak najwięcej interakcji pomiędzy uczestnikami i zaproszonymi prelegentami. Pierwszy dzień to Workshop Day i praktyczne szkolenia, drugi - Conference Day - całodzienne spotkanie z ekspertami oraz networking. Obowiązują trzy rodzaje biletów: łączony na warsztaty i konferencję oraz pojedyncze na każdy dzień. Sprzedaż wystartowała. Wydarzenie odbywa się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.

infoShare organizatorem Pipeline Summit

 Konferencja dołącza do wydarzeń kreowanych przez infoShare, organizatora największej konferencji technologicznej w Polsce i regionie.

 "Sprzedaż online skierowana do biznesu to tak prężnie rozwijający się obszar, że organizacja wyspecjalizowanego eventu wydaje nam się bardzo potrzebna, zwłaszcza z punktu widzenia ciągle bardzo szybko ewoluujących narzędzi online. Od wielu lat współpracowaliśmy intensywnie z Mickiem Griffinem nad rozwojem Pipeline Summit i cieszymy się, że przy ciągle sporym udziale Micka, dołącza on do kalendarza eventów organizowanych przez infoShare "- mówi Grzegorz Borowski, CEO i Co-founder infoShare.

Szczegóły wydarzenia i sprzedaż biletów trwa 

Skomentuj:
W jaki sposób podwoić sprzedaż produktów low-touch i jak projektować indywidualne doświadczenia użytkowników? To i wiele więcej podczas Pipeline Summit w Gdyni.
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX