Awaria InPostu. Duże problemy m.in. z odbiorem i nadawaniem paczek. "Pracujemy nad rozwiązaniem"

Awaria Inpost rozpoczęła się w piątek w godzinach popołudniowych - klienci informują w mediach społecznościowych, że mają m.in. problemy odbieraniem paczek. W części przypadków system nie wydaje też potwierdzeń ich nadania. "Pracujemy nad rozwiązaniem problemów" - podaje spółka.

"Obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100 proc. sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość" - poinformował zespół Inpost na Twitterze. W kolejnym komunikacie dodano: "Nasz zespół IT pracuje nad zweryfikowaniem i naprawą problemu. Wierzymy, że wkrótce wszystko będzie działać poprawnie, zgodnie z oczekiwaniami. Prosimy o cierpliwość i śledzenie komunikatów na naszych kanałach".

Zobacz wideo "To się wkłada do telewizora" - dzieci zastanawiają się do czego służyły pocztówki dźwiękowe

Awaria Inpost. "Nie działa system skanowania i odbioru paczek"

Wcześniej klienci spółki relacjonowali w mediach społecznościowych, że problemy dotyczą m.in. odbioru i nadawania paczek. "Awaria? Dlaczego akurat dziś", "Firma InPost (paczkomaty, kurier) ma awarię, która obecnie nie pozwala na nadawanie przesyłek oraz na odebranie ich przez kuriera", "Nie działa także system skanowania i odbioru paczek" - pisali. Niektórzy opisywali też, że udało im się nadać paczki, ale później nie dostali żadnego potwierdzenia w tej sprawie, a paczki "zaginęły w systemie".

Przed godziną 18 Inpost poinformował, że "systemy odzyskują już sprawność".

Drodzy Klienci, możecie obserwować jeszcze przejściowe problemy i opóźnienia w dostarczaniu statusów. Pracujemy nad rozwiązaniem, tak abyście jak najszybciej mogli w pełni korzystać z naszych usług. Dziękujemy za cierpliwość,

- wskazano. Klienci pod wpisem wskazują jednak: "aplikacja nadal nie działa". Na pytanie, kiedy pojawią się ponownie kody odbioru paczek, firma odpowiada: "prawdopodobnie kody przyjdą po naprawie awarii. Jeśli tak się nie wydarzy prosimy o wysłanie wiadomości wraz z podaniem numeru paczki na pomoc@inpost.pl".

Więcej o: