Na adres pani Agnieszki od pewnego czasu przychodzi korespondencja bankowa dla poprzedniego właściciela. - Nie pomaga odsyłanie listów, na poczcie też nie mogą nic zrobić, bo według naczelnika poczty oni tylko dostarczają listy - żali się pani Agnieszka.
Niestety, poprzedni właściciel mieszkania nie spłaca kredytów i kart kredytowych, więc bank już dwa razy wysyłał do mieszkania pani Agnieszki komornika.
- Pokazywałam mu zaświadczenie, że poprzedni właściciel jest wymeldowany, ale i tak dalej bank przysyła do mnie listy. Zadzwoniłam też na infolinię banku, żeby zgłosić problem, ale nie potrafili mi wskazać skutecznego sposobu jego rozwiązania - żali się czytelniczka. - W banku twierdzili, że tylko poprzedni właściciel może zmienić adres korespondencji - dodaje.
Jak dowiedzieliśmy się w banku, zmiana adresu korespondencyjnego w dokumentach bankowych może zostać dokonana tylko przez samego zainteresowanego. - Bank nie przyjmuje zgłoszeń od osób trzecich. Proszę sobie wyobrazić sytuację, w której każdy może zmienić takie dane innej osobie - tłumaczy Ewa Krawczyk z biura PR Kredyt Banku.
Jednak bank zapewnił nas, że ustali nowy adres klienta, korzystając z rejestru MSWiA. - Mamy nadzieję, ze nastąpi to niezwłocznie i państwa czytelniczka nie będzie otrzymywała korespondencji - dodaje Ewa Krawczyk.