Lidl otwiera swoje sklepy także w nocy - na razie tylko wybrane

Jeszcze w maju część sklepów sieci Lidl otwartych będzie także w nocy. Wszystko w ramach akcji na Facebooku, w ramach której klienci sieci wybrali dziesięć ulubionych sklepów w całej Polsce. Te, które wygrały, otworzą swoje drzwi dla klientów tuż po północy

Z okazji osiągnięcia 100 tys. fanów na Facebooku, sieć Lidl rozpoczyna nową akcję promocyjną "Wielka Noc Okazji". Na klientów czekają promocje cenowe obejmujące wiele artykułów spożywczych. Największy wpływ na ofertę mieli, podobnie jak w przypadku wyboru samych sklepów, użytkownicy Facebooka "lubiący" profil popularnego dyskontu. Głosowali oni na swoje ulubione produkty w sondach przeprowadzonych na fanpage'u sieci.

W ramach "Wielkiej Nocy Okazji" wszyscy klienci będą mogli dokonać promocyjnych zakupów spośród 100 różnych produktów z asortymentu stałego sieci Lidl. Na liście promocyjnych artykułów znajdują się również te produkty, które zostały wybrane przez samych Facebookowiczów - w sondach przeprowadzonych przed finałem "Wielkiej Nocy Okazji". - Rabaty na 100 wybranych produktów będą kształtowały się na poziomie od 20 do 50 proc. - podaje sieć Lidl. Przykładem jest napój energetyczny Siti, który przeceniony jest o 46 proc. i dostępny będzie za 1 zł. A dla pierwszych 100 klientów czekają piżamy gratis. Nie zabraknie również promocji na kawy, pizzę, sery czy dżemy - podaje Lidl.

 

"Wielka Noc Okazji" będzie miała miejsce w pierwszych trzech sklepach już 26 maja. W akcji będą brać udział Lidl w Poznaniu przy ulicy Szymanowskiego, w Rzeszowie przy Podkarpackiej i w Warszawie przy ulicy Kasprowicza. Sklepy otwarte będą od północy do 4 nad ranem. Kolejne nocne otwarcia sieć zaplanowała na 1, 2 i 3 czerwca. Największą liczbę fanów na Facebooku, która uprawniała dany sklep do otwarcia także w nocy, zdobyły także placówki m.in. w Barlinku, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.

Czy otwarcie wybranych sklepów Lidl w nocy okaże się impulsem do tego, żeby część z nich otworzyć na stałe na całą noc? Niestety, nic na to na razie nie wskazuje. - Akcja ma charakter okolicznościowy i dedykowana jest przede wszystkim użytkownikom serwisu Facebook - zaznacza Anna Biskup z biura prasowego sieci Lidl. Przedstawiciele Lidla zaznaczają, że ich sieć sklepów zarówno w Polsce, jak i w pozostałych krajach Europy prowadzi swoją działalność w oparciu na sprzedaży dziennej. W ramach sieci Lidl w Europie działa około 9 tys. sklepów. W Polsce sieć ma ponad 420 placówek.

Jedyną dużą siecią handlową w Polsce, której placówki są czynne przez całą dobę, jest Tesco - całodobowe sklepy tej sieci są m.in. w Warszawie, Rzeszowie, Łodzi czy Tychach.

Dyrektor Tesco odmówił przyjęcia premii rocznej >>

Czy jakość produktów w dyskontach wzrosła w ostatnim czasie?
Więcej o: