Przyjdź, zaprezentuj swój talent i rozpocznij karierę na scenie przemysłu kreatywnego!

19 listopada rusza IV edycja Przeglądu Portfolio See&Say.
  • 40 ekspertów z całej Polski i 150 początkujących twórców.
  • Uznani specjaliści oraz młodzi twórcy w jednym miejscu i czasie.
  • See&Say - jedno z najbardziej kreatywnych wydarzeń roku.

19 listopada 2016 roku w Centrum Kreatywności Targowa 56 w Warszawie odbędzie się
See&Say - IV edycja bezpłatnych konsultacji dla młodych twórczych osób. Na spotkanie z 40 najlepszymi specjalistami w branży kreatywnej, między innymi dyrektorami kreatywnymi, grafikami, designerami, fotografami, copywriterami, zostanie zaproszonych 150 początkujących twórców, którzy chcą zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać kontakty z największymi autorytetami w jednej z 16 dziedzin przemysłu kreatywnego.
Najlepsi eksperci w Polsce konsultować będą w następujących kategoriach:
1. Ilustracja
2. Fotografia
3. Animacja/Video
4. Reklama
5. Graphic design
6. Product Design
7. Copywriting
8. Creative Writing
9. Technologia
10. Instalacja/Videoinstalacja
11. Gra
12. Moda
13. Audio
14. Social Media
15. Event
16. PR

See&SaySee&Say Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR


W ramach bezpłatnych konsultacji SEE&SAY przewidziane są dla każdego cztery 15-minutowe konsultacje z wybranymi ekspertami. Czego mogą spodziewać się młodzi twórcy?
Profesjonalnej informacji zwrotnej dotyczącej projektów, cennych rad, mentoringu, a nawet propozycji współpracy. W przeglądzie See&Say mogą brać udział wszyscy pełnoletni twórcy.
Najlepsi mają szansę zdobyć szerszą publiczność, dzięki zaplanowanemu na 20 listopada wernisażowi wyróżnionych prac. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl i będą promowane w branży. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.

19 i 20 listopada to również 2 dni pokazów, warsztatów i cyklu wykładów poświęconych
pracy w przemyśle kreatywnym. Organizator przeglądu – Stowarzyszenie Komunikacji
Marketingowej SAR, przewiduje rozwinięcie dotychczasowej formuły o wizyty studyjne
młodych twórców w firmach reprezentujących wybrane przemysły kreatywne.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 28 października po wypełnieniu formularza na stronie
seesay.pl. Na indywidualne konsultacje zakwalifikuje się ok. 150 osób z najlepszym portfolio.

See&SaySee&Say Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Więcej o: