Bank Pocztowy od poniedziałku nie może sobie poradzić z awarią bankowości internetowej. Klienci są wściekli

Klienci Banku Pocztowego już od kilku dni mają problemy z dostępem do bankowości internetowej. Wszystko po weekendowych pracach konserwacyjnych.

Serwis bankowości internetowej Banku Pocztowego miał być niedostępny od piątkowego wieczora 2 grudnia do niedzielnego poranka 4 grudnia. Przerwa miała związek z prowadzonymi pracami wdrożeniowymi. Raz na jakiś czas odbywają się one w każdym banku.

Ale przerwa w Banku Pocztowym wyraźnie się przedłużyła. Od poniedziałku klienci Banku Pocztowego sygnalizowali, że mają problemy z dostępem do systemu internetowego. I robią to do dziś.

Obecnie bank informuje na swojej stronie, że system jest stawiany na nogi, ale nadal mogą występować utrudnienia w dostępie do bankowości.

Strona logowania do systemu wygląda aktualnie tak:

Niedostępny serwis internetowy Banku PocztowegoNiedostępny serwis internetowy Banku Pocztowego źródło: pocztowy.pl

- Pracujemy jeszcze nad bankowością internetową i uzyskaniem pełnej wydajności – napisał do nas przed godz. 12 Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

- Przepraszamy klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki Klientów są bezpieczne – mówił we wtorek Trzciński.

- Niezmiennie, niezależnie od bankowości internetowej, prowadzona jest obsługa w placówkach pocztowych, gdzie realizowane są wpłaty i wypłaty klientów, a transakcje księgowanie są zgodnie z datą ich złożenia. Transakcje kartami, bankomaty itd. także działają przez cały czas – informuje też rzecznik Banku Pocztowego.

Przedłużająca się przerwa w dostępie do bankowości rzecz jasna nie przysporzyła bankowi sympatyków. Klienci nie zostawiają suchej nitki na Pocztowym.

Jak wynika z danych prnews.pl, na koniec września br. Bank Pocztowy prowadził dla klientów 818 745 rachunków. W ciągu roku w banku zamknięto ponad 70 tys. kont.