Kolejna nowość w Biedronce. Sieć uruchamia własną markę odzieży

Od 13 lutego sieć dyskontów Biedronka wprowadziła do oferty nową markę odzieży i sprzętu sportowego "Seven for 7".

W ofercie pod marką „Seven for 7” dostępne są zarówno tekstylia – m.in. T-shirty, spodnie czy buty sportowe, jak i akcesoria sportowe – m.in. piłki do ćwiczeń, skakanki, maty do jogi czy hantle. Produkty marki oznaczone są konkretnymi kolorami – odzież damska to różowe opakowania, męska – zielone, sprzęt i akcesoria fitness – niebieskie.

Nowa marka sportowa BiedronkiNowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl

- Marka „Seven for 7” ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu” – tłumaczy sieć.

Kolekcja jest dostępna w ofercie czasowej i będzie odnawiana sezonowo kilka razy w roku. Produkty marki takie jak: T-shirty, spodnie oraz buty i akcesoria fitness można nabyć we wszystkich sklepach sieci, natomiast pozostałe elementy w większości placówek.

Sieć uruchomiła też dedykowaną stronę www.sevenfor7.pl, na której publikuje szczegóły oferty oraz porady treningowe.

Ceny są przystępne. Przykładowo za t-shirt sportowy zapłacimy 19,99 zł, a za damską bluzkę sportową 24,99 zł. Męskie spodnie sportowe to wydatek rzędu 34,99 zł, a damskie 29,99 zł. Buty sportowe dostaniemy już za 49,99 zł.

Nowa marka sportowa BiedronkiNowa marka sportowa Biedronki next.gazeta.pl

Własną linię produktów sportowych ma już Lidl. Sieć dyskontów od zeszłego roku prowadzi markę Crivit.