Takiej reklamy na koszulkach piłkarskich jeszcze nie było. Sponsor miał fantazję
Numery piłkarzy na koszulkach wykorzystano do zaprezentowania cen produktów znajdujących się aktualnie w promocji w lokalnej sieci supermarketów będącej sponsorem drużyny. Piłkarze „reklamowali” m.in. szampony, pizze, napoje gazowane, czekolady czy pianki do golenia.
Xiko Melo, dyrektor marketing Fluminense de Feira tłumaczył, że ruch był potrzebny, gdyż kluby z niższych lig nie otrzymują stosownego wsparcia od brazylijskiej konfederacji piłkarskiej.
- Jeśli chodzi o kwestie sponsorskie, to piłka nożna jest bardzo niewdzięczna dla małych drużyn - powiedział Xiko Melo. - Zawsze jesteśmy otwarci na nowych partnerów, innowacje. W każdym meczu będziemy przygotować różne oferty - dodaje.
Finansowo Fluminense de Feira na pomysłowej kampanii może wyszło dobrze, ale na boisku drużynie poszło dużo gorzej. Przegrali z zespołem Vitoria de Bahia 0:6.
-
Brexit. Mastercard zwiększy Brytyjczykom o co najmniej 400 proc. opłaty za transakcję kartą
-
Kosztowne porządki w Białym Domu. Pół miliona dol. na sprzątanie. "Nie widzieliśmy czegoś takiego"
-
Zmiany w bonie turystycznym. Prezydent podpisał ustawę. Co się zmienia?
-
Rząd chwali się wsparciem dla gmin górskich. Burmistrz Karpacza: Znikoma pomoc. Na miesiąc 250 zł
-
PIT 2021. Do kiedy trzeba się rozliczyć? Ile czeka się na zwrot podatku? Najważniejsze daty
- Majątek Elona Muska przebił granicę 200 mld dolarów. Wcześniej dokonał tego tylko jeden człowiek
- Nowa Huta. Galaretowata substancja w lesie - naukowcy wyjaśniają, skąd się bierze [WIDEO]
- Belgowie nie wyjadą z kraju w celach turystycznych do końca marca. Władze wprowadzają zakaz
- Ilu przedsiębiorców w Polsce wznowiło działalności? Ekspertka: Niektórzy boją się wyjść z podziemia
- Polski Bon Turystyczny ze zmianami. Opłacimy nim także jednodniowe wycieczki bez noclegu