Rosjanie kuszą Polaków nową marką odzieżową. Ambitne plany firmy

Prowadząca dwa sklepy w Polsce, rosyjska firma odzieżowa Melon Fashion, chce do końca roku otworzyć kolejnych kilka placówek. Spółka twierdzi, że proponuje alternatywę wobec oferty największych marek odzieżowych.

Już miesiąc temu, kiedy Rosjanie otwierali swoje pierwsze polskie sklepy w Poznaniu i Gdyni, władze Melon Fashion Group zapowiadały dalszą ekspansję w naszym kraju.

- Po marce Befree pojawią się Zarina i Love Republic. Kolejnym krokiem będą nowe miasta i kontynuacja europejskiej ekspansji – mówił dyrektor generalny Melon Fashion Group Michaił Urżumcew.

Maciej Borys, dyrektor ds. eksportu Melon Fashion zapowiada, że do końca roku spółka chce otworzyć w Polsce kilka salonów. Negocjacje cały czas się toczą, dlatego nie chce komentować kwestii lokalizacyjnych.

- Co roku planujemy otwieranie kolejnych salonów, wykorzystując pojawiające się możliwości – wyjaśnia Maciej Borys w rozmowie z portalem propertynews.pl.

Wiadomo, że Melon FashionGroup najbardziej interesuje się dobrymi lokalizacjami w istniejących centrach handlowych, w których obserwuje się stałą lub rosnącą liczbę klientów.

Jak mówi Maciej Borys, oferta Melon Fashion częściowo tylko konkuruje z gigantami rynku odzieżowego. Jego zdaniem, wielu Polaków szuka alternatyw wobec oferty największych i najpopularniejszych marek.

Melon FashionGroup jest rosyjskim producentem odzieży, sprzedaje pod markami Befree, Zarina i Love Republic. Pod koniec 2016 r. sieć spółki składała się z 561 sklepów. Oprócz Rosji i Polski, firma działa na rynkach Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii i Kazachstanu.

+++

Zobacz też: Prezes Rainbow: Firmy stają się nieefektywne, jeśli wszystko spoczywa na rękach prezesa

Więcej o: