Jak informuje Credit Agricole, w weekend 16-18 czerwca planuje łączenie kilku dotychczas wykorzystywanych systemów informatycznych w jeden. To wiąże się z poważnymi utrudnieniami dla klientów.
Od piątku 16 czerwca od godz. 16 aż do poniedziałku 19 czerwca do godz. 10 wyłączone będą systemy bankowości elektronicznej CA24. Klienci nie będą mogli zalogować się do serwisu internetowego i mobilnego. Nie będą w stanie skorzystać z płatności internetowych Przelew Online, zatem zakupy w internecie trzeba będzie przełożyć albo opłacać z innych kont.
Ponadto, w piątek od godziny 17 nie będzie możliwa wpłata gotówki na rachunek we wpłatomatach. Klienci nie będą dostawać też powiadomień SMS-owych o wykonanych transakcjach kartą. Serwis telefoniczny będzie dostępny wyłącznie dla osób zastrzegających karty.
Nie powinno być natomiast żadnych trudności w realizacji płatności kartami ani przy wypłatach z bankomatów. Po przerwie weekendowej klienci nie zastaną żadnych zmian dotyczących np. sposobu logowania, nie będzie potrzebne żadne uaktualnienie danych.
Jak wynika z danych portalu PRNews.pl, za koniec I kw. 2017 r. Credit Agricole prowadził blisko 1 mln rachunków złotowych dla klientów indywidualnych. To plasuje go pod koniec pierwszej dziesiątki najpopularniejszych banków w Polsce.