Ta akcja była hitem. Podwoili liczbę biletów za 1 zł, a i tak rozeszły się półtora miesiąca przed terminem
Promocja „Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay” ruszyła 5 października. Polegała na tym, że w wielu miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie czy Łodzi, można było podróżować komunikacją miejską za 1 zł.
Jedyny warunek był taki, że bilet należało kupić za pośrednictwem aplikacji mobilnej mPay za pomocą karty płatniczej zarejestrowanej w Masterpass. Masterpass to portfel cyfrowy udostępniany przez Mastercard. Dodając do niego karty płatnicze (nie tylko z logo Mastercard, także Visa czy Maestro) można dokonywać płatności bez każdorazowego podawania danych karty. Wystarczy zalogować się do systemu MasterPass i potwierdzić transakcję PIN-em.
O tym, jak technicznie odbywa się w mPay proces zakupy biletu poprzez Masterpass pisaliśmy tutaj.
Promocją "Bilet za 1 zł z Masterpass od mPay" objęte były niektóre bilety - jednorazowe lub czasowe do 90 minut, w cenie regularnej od 1,10 zł do 5,00 zł za sztukę. Bilety po 1 zł można było kupować wielokrotnie.
Pierwotnie w puli było 100 tys. voucherów na przejazdy, a promocja miała trwać do wyczerpania tej liczby lub do końca grudnia. Cieszyła się jednak bardzo dużym zainteresowaniem, i już 31 października mPay poinformowało, że „dosypuje” do puli kolejnych 100 tys. voucherów, bo pierwsza już się skończyła.
Drugie 100 tys. biletów rozeszło się w jeszcze bardziej ekspresowym tempie. W środę mPay poinformował, że i ta pula się skończyła. Kolejnego zastrzyku voucherów jednak nie będzie, mPay poinformował, że promocja została zakończona.
Niewykluczone, że mPay i Mastercard powrócą za kilka miesięcy do tej promocji. Właśnie zakończona edycja była już drugą. Poprzednia edycja, z czerwca br., również zakończyła się po kilku tygodniach.
Jak wynika z raportu branżowego portalu cashless.pl, wśród mobilnych aplikacji „biletowych” bezkonkurencyjny jest SkyCash. mPay jest trzeci, mocno ustępując w popularności także aplikacji moBILET. Łącznie w dziesięciu największych miastach Polski w III kwartale br. Polacy przez aplikacje mobilne kupili blisko 4 mln biletów na komunikację miejską, za łączną kwotę blisko 11,5 mln zł.
***
-
Niemcy. Angela Merkel chce dalszych obostrzeń. Szuka sposobu na całkowite zamrożenie ruchu lotniczego
-
Amazon oficjalnie wchodzi do Polski. "Pełna oferta detaliczna". Akcje Allegro mocno w dół
-
Jednak dojdzie do spotkania AstraZeneca-UE, choć firma wcześniej jej odwołała
-
Lokale gastronomiczne zamknięte do maja? Szef PFR: Wtedy zniknie powód do tego, żeby zamykać firmy
-
Dramatyczna wyrwa demograficzna w 2020 r. to... wina rządu PO-PSL? Minister Maląg zaskakuje
- InPost debiutuje na giełdzie. Twórca Paczkomatów wśród dziesięciu najbogatszych Polaków. Za Kulczykiem
- Bezrobocie w górę po miesiącach stabilizacji. Ministerstwo podało nowe dane
- Przedsiębiorcy do rządu: "Żądamy pełnego otwarcia handlu w galeriach od 1 lutego"
- Prezes AstraZeneca: Nie naruszyliśmy kontraktu z UE. Mamy dwa miesiące opóźnienia
- Jarosław Kaczyński z podwyżką emerytury. Prezes PiS nie dostanie jednak "czternastki"