Widzieliśmy nowy film świąteczny Allegro. Ma zupełnie inny klimat od zeszłorocznego hitu. Stoi za nim ważna akcja społeczna

Z ramienia redakcji Next Gazeta.pl miałem okazję zobaczyć przedpremierowo nowy film świąteczny Allegro. Po ubiegłorocznym wyciskaczu łez, którego gigantyczna popularność zaskoczyła nawet samych twórców, w tym roku stanęli oni przed nie lada wyzwaniem.

Dorównanie sukcesowi jaki odniósł ubiegłoroczny spot o nazwie "Czego szukasz w Święta? English for beginners" jest niewątpliwie wyzwaniem trudnym do zrealizowania. Reklama spotkała się z niezwykle ciepłym przyjęciem nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami, generując do dziś ponad 14 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.

 

Poprzeczka została zatem zawieszona niezwykle wysoko. Allegro zdecydowało się na zmianę strategii. W tym roku dostajemy coś kompletnie innego. Jak podkreśla Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro:

Najtrudniejsze wcale nie było uzyskanie efektu większego niż w przypadku ubiegłorocznego filmu “Angielski”. Skoro już raz pokazaliśmy reklamę oglądaną przez cały świat, to drugi raz tego nie musimy robić.

Spot o nazwie “Talizman” przedstawia historię małego chłopca o imieniu Marcel, którego całkowicie pochłania i fascynuje świat Indian. Pewnego dnia rodzice kupują mu naszyjnik, który z nieznanych mu przyczyn zaczyna nagle nabierać magicznej mocy. Chłopak jest przekonany, że jego niezwykłe właściwości przynoszą mu szczęście w najróżniejszych sytuacjach jakich doświadcza na co dzień.

Kadr ze spotu świątecznego Allegro 'Talizman'Kadr ze spotu świątecznego Allegro 'Talizman' fot. zrzut ekranu

Uwagę widza od samego początku przykuwa również charakterystyczny starszy bezdomny mężczyzna, który pewnego dnia wybawia młodzieńca z poważnych opresji. To powoduje, że młodzieniec zaczyna dostrzegać ludzi potrzebujących pomocy wokół siebie. Czy to zasługa magicznego amuletu? Wszystkiego dowiemy się już w poniedziałek 20 listopada.

Czytaj też: Ważna zmiana na Allegro. "Kup teraz" nie we wszystkich ofertach

Wideo przygotowane przez agencję odpowiedzialną również za ubiegłoroczny film realizowano przez 5 dni zdjęciowych na ul. Klonowej, Skwerze Tarasa Szewczenki oraz ul. Mokotowskiej. Na etapie produkcji nad filmem pracowało aż 160 osób. Efekt końcowy to najdłuższy dotychczasowy film na platformie komunikacyjnej "Czego szukasz?", który został zrealizowany przy współpracy z organizacją Szlachetna Paczka.

Co łączy smartfony z chińską propagandą komunistyczną?

Więcej o: