Komentarze (270)
Lotnisko w Radomiu do rozbudowy. Nowy terminal, parking, 10 mln pasażerów rocznie
Zaloguj się
  • i40i4

    Oceniono 14 razy -10

    TU wiadomości ROZGŁOŚNI EREWAŃ:

    Z lotniska w Radomiu nikt nie latał.
    Teraz wpakują w nie 1,5 mld zł.
    Ma obsługiwać 10 mln pasażerów rocznie

    TAK ALE !!!...a w dalszej treści paszkwila

    - z lotniska skorzystało 11 tys. podróżnych,
    - Łączna wartość inwestycji oceniana jest na 425 mln zł
    - ma początkowo obsługiwać trzy miliony pasażerów rocznie.

    FEJK tytuł, brzydzę się błłłee

  • tw0sw0rds

    Oceniono 10 razy -8

    I bardzo dobrze, na południe od Warszawy lotnisko jest potrzebne. Dlaczego PPL mają ładować pieniądze w Modlin, skoro nie mogą tam samodzielnie podejmować żadnych decyzji? Który z was, mądrali, podjąłby taką decyzję inwestycyjną będąc na miejscu PPL?

  • tdf-888

    Oceniono 16 razy -4

    Kiedyś ekspierdzi gw stawiali tezy które rzeczywistość weryfikowala na niekorzyść. Teraz nawet nie postawiono tu hipotezy tylko przedstawiono jakieś fakty z przeszłości które nie muszą implikowac na przyszłe wydarzenia. I to tyle na temat wartości tego tekstu

  • owrank

    Oceniono 5 razy -3

    Panie Furgalski, co Pan się tak ogranicza? Zróbmy po prostu CPK w Warszawie, dobudujmy trzeci a może i czwarty pas startowy, zróbmy nowe dojazdy od strony obwodnicy i po sprawie, a najlepiej na fali powrotów do korzeni zróbmy trzeci pas startowy tam gdzie był przed wojną czyli na Polu Mokotowskim a czwarty tam gdzie miało też być lotnisko czyli na Goclawku. Pas awaryjny proponuję wybetoniwac lotnisko na Bemowie. Wtedy Warszawa już będzie w zupełności tylko dla samolotów i na dodatek zrobimy na złość PISowi no nie będzie CPK w Baranowie

  • junk92508

    Oceniono 10 razy -2

    Najpierw niech zrobią szybką kolej Radom - Warszawa - tak do 40 minut czas przejazdu.

    Wtedy możemy mówić o lotnisku.

  • komercyjny02

    Oceniono 3 razy -1

    Dla tanich linii lotniczych, korzystanie z dziwnych małych lotnisk - to przecież nie pierwszyzna. Na przykład, lokujemy naszą bazę nie na żadnym podlondyńskim Heathrow czy Gatwick, lecz na Stansted w hrabstwie Essex. Z Victoria Station można dojechać do Stansted pociągiem w ok. 3 kwadranse. Nie dość, że opłaty lotniskowe niższe (nawet bez ukrytych subsydiów dla przewoźników, które pono bywały), to takie prowincjonalne lotniska są mniej zatłoczone, więc czasy oczekiwania - krótsze.
    Pytanie: czego zabrakło Radomowi, że żaden Ryanair czy jeden z jego konkurentów nie zainteresował się, nie poleciał na świetną okazję?

    Kiedy z Londynu (to znaczy ze Stansted) lecimy do Brukseli - to wcale nie dziwimy się, jeśli zamiast na Zaventen (20 km na wschód od centrum Brukseli) wylądujemy w Charleroi (50 km na południe).
    Kiedy lecimy do Kopenhagi w Danii - nie dziwimy się, że samolot wyląduje w Malmö w Szwecji.
    Kiedy lecimy do Sztokholmu, nie dziwi nas, że Boeing wyląduje w Skavsta, całe 100 km od Sztokholmu.
    Pytanie: w czym Radom jest gorszy od Charleroi, Malmö, Skavsta? Na przykład, jak łatwo (a może właśnie niełatwo) i jakim środkiem transportu da się zeń dostać do centrum Warszawy?

  • habib78

    Oceniono 2 razy 0

    paryż, nowy jork, moskwa mają po 3. Warszawa bedzie miala 4:). Zamiast wypie...c tyle kasy, zrobili by szybka kolej (albo taka tylko na 160km/h) mniej wicej po sladzie '7'

  • komentator.81

    Oceniono 14 razy 0

    Bardzo dobrze. Warszawa musi mieć satelickie porty dla tanich linii po obu stronach

    Modlin i Radom świetnie się nadają.

    A główny port lotniczy w Baranowie będzie dla "tradycyjnych" przewoźników,wzorem wielu nowoczesnych miast , które wyprowadziły lotniska kilkadziesiąt km poza centrum (np.: Monachium)

  • psubrat2000

    0

    www.youtube.com/watch?v=i00fmNRE-w0

  • klassa

    Oceniono 10 razy 0

    Radom - bastion PiSu. Kiedyś radomiaka poznawało się po tym, że nie miał przednich zębów.

  • l.i.l.a.b.a.j.ona

    0

    Hmm.

  • Kris P

    Oceniono 4 razy 0

    Będzie mogło 10 milionów pasażerów przyjąć, ale co z tego, jeśli nawet parędziesiąt nie chce latać z tej dziury?

  • anders76

    Oceniono 1 raz 1

    " według planów ma z niego korzystać nawet 10 mln osób rocznie."
    Chyba z lapanki i pod przymusem ich znajda.

  • dj.t

    Oceniono 1 raz 1

    Obstawiamy. Który z misiewiczów będzie perezesem.

  • rezun-one

    Oceniono 1 raz 1

    Zapraszamy na lotnisko do Gdyni, ty też Prezydent, niby Szczurek, Gdyni miał ambicje
    Zakasali rękawy, sypnęli groszem i nie wylądował tam ni jeden samolot.
    Jednocześnie Gdynia komunikacyjnie odcinała się od lotniska w Gdańsku, nawet nie chcieli partycypować w budowie połączenia kolejowego między Gdynią a Wrzeszczem, by mieszkańcy mieli wygodny dojazd do Rębiechowa. Dziś krytykują Prezydenta Gdańska, że nie uwzględnił potrzeb mieszkańców ....... Gdyni.
    Podobnie jest w Warszawie, jest duży ciąg deweloperów na tereny Okęcia i Placu Defilad, Jaki ma to załatwić. Dlatego inwesutuje się w Radom i stawia na Jakiego, chłop chce się dorobić a kamienice już sprzedane.

  • a.k.traper

    Oceniono 7 razy 1

    A skąd oni tych pasażerów wezmą, czyżby linie lotnicze miały kiepskie analizy i nie wiedzą ile jest chętnych, wydawaało mi się, że z Radomia to przewoźnicy zrezygnowali bo chętnych nie było, niedawno czytałem, że 100 km na wschód od Radomia czyli Lublina ukraińskie linie zrezygnowały z lotów do Kijowa, Charkowa i Chersonia chociaż bilety nie były drogie a Ukraińców wokół wielu.

  • markowski222

    Oceniono 7 razy 1

    Przecież to absurd, i my wszyscy mamy za ten bezsens płacić?
    Powstaje CPK całkiem niedaleko, kto więc jest takim lobbystą radomskim za publiczne pieniądze?

  • jolars1

    Oceniono 9 razy 1

    I jeszcze jeden port lotniczy - we Włoszczowej! A co sobie będziemy żałować. Pissdzielscy debile!

  • benkenobik

    Oceniono 13 razy 1

    Zamiast wyrzucać pieniądze w radomskie kartoflisko powinni zrobić duże lotnisko w Łodzi.

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 9 razy 1

    Jak lotnisko nie wypali, najwyżej zamieni się to w wielkie sanatorium dla emerytów, będą tam latać za kuracjuszkami.

  • farcry3

    Oceniono 9 razy 1

    Inwestycja na miarę "Misia" . A ile prowizji poszło z takiej budowy, ile powstało nowych, prywatnych majatków

  • wino0000006

    Oceniono 9 razy 1

    Jakby je odpowiednio rozbudowali i przedłużyli to może połączyłoby się z przyszłym Centralnym Portem Lotniczym - mamy już największego Chrystuska, czas aby pokazać, że będziemy mieć największe lotnisko. A pomiędzy GATE'ami będziemy się przemieszczać pendolino, a może nawet jakiś maglev udałoby się zrobić. No i obowiązkowo musi też tam powstać port morski.

  • pocztmistrz_z_tczewa

    Oceniono 3 razy 1

    Chcą go rozbudować, tego lotniska znaczy?
    "Analfabeci wszystkich krajów, łączcie się!"

  • sekret_bolka

    Oceniono 2 razy 2

    Pieniądze to piwko małe, znajdą się a durna Ewropa jeszcze dołoży, ale kto użyczy 10 milionów pasażerów jak Ziobro przejmie Polskie firmy.
    No chyba że przyjmiemy uchodźców i damy im darmowe przeloty.

  • niebieskozloty

    Oceniono 2 razy 2

    2017 r.
    woj. mazowieckie
    Okęcie - 15,73 mln pasażerów (koszt budowy ?)
    Modlin - 2,93 mln (koszt budowy 457 mln)
    Radom - 11 tys. (koszt budowy 120 mln)
    Plany
    Okęcie zostanie zamknięte czy nie zostanie?
    w zamian nowy CPK w Baranowie ( koszt 30-35 mld ?)
    Modlin zostanie zamknięty czy nie zostanie ?
    Radom ( nowe inwestycje 425 mln)
    Jaki jest sposób finansowania lotnisk regionalnych Modlina i Radomia rozumiem , że z budżetu woj. mazowieckiego ?
    Jaki będzie miała wpływ budowa nowego CPK na dalszy dynamiczny rozwój takich regionalnych lotnisk w Polsce jak Kraków 5,83 mln,Gdańsk 4,61 ml,Katowice 3,89 ml,Wrocław 2,85 mln?

  • ad2009

    Oceniono 12 razy 2

    Polska rosnie w silę a ludzie żyja dostatniej!
    Pomozecie??
    Tylko qwa kto za to zaplaci??!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX