Reserved będzie mieć kolejny salon w Izraelu. To nie wszystko. LPP ogłasza plany na ten rynek
Szaleństwo na otwarciu sklepu Reserved pod Tel Awiwem już opisywaliśmy - setki osób rzuciły się na zakupy od razu po tym, jak ochrona odblokowała wejście. Klientów zachęciła między innymi nietypowa promocja - pierwszych 200 osób, które zrobiło zakupy za co najmniej 200 nowych szekli (ponad 200 zł), otrzymało bilet lotniczy do Europy.
LPP z nowym salonem Reserved umacnia się w regionie
LPP działa w tym regionie od 2015 roku. Poza Izraelem obecna jest Egipcie, Katarze, Kuwejcie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Teraz polska spółka ujawnia dalsze plany co do tego, już dwudziestego rynku, na którym jest obecna.
- Otwarcie salonu w Tel Awiwie umacnia naszą pozycję w tym regionie. To kolejny etap naszej strategii ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że nasze obroty co roku wzrastać będą globalnie o co najmniej 15%. Bez nowych rynków taka dynamika nie byłaby możliwa. Mamy nadzieję, że rynek izraelski przyjmie nasze kolekcje z zainteresowaniem, gdyż jest to kraj, w którym moda pełni znaczącą rolę w izraelskim lifestylu. Chcemy budować globalną rozpoznawalność marki Reserved, dlatego nasze salony otwieramy wszędzie tam, gdzie widzimy potencjał rynkowy. Na Bliskim Wschodzie taką lokalizacją jest właśnie Izrael - powiedział wiceprezes LPP Sławomir Łoboda, cytowany w komunikacie.
Pierwsze kroki LPP w Izraelu wspiera partner franczyzowy - firma H&O, której jednym z kluczowych obszarów działalności jest segment retail. - Rynek detaliczny w Izraelu jest bardzo nasycony, przez co jest niezwykle trudny pod względem dostępności powierzchni dla sprzedaży detalicznej. Współpraca z lokalnym partnerem, który ma wiedzę na temat jego specyfiki, pomaga nam w zrozumieniu nowego dla nas rynku - dodał Łoboda.
Nie tylko Reserved
W pierwszej połowie 2019 roku planowane jest otwarcie kolejnego salonu Reserved. Następny będzie prawdopodobnie Sinsay, a docelowo firma chce wprowadzić na rynek izraelski wszystkie swoje brandy. W chwili obecnej wraz ze swoim partnerem franczyzowym prowadzi rozmowy z lokalnymi deweloperami, by docelowo znaleźć kolejne lokalizacje dla nowych sklepów, podano także.
LPP chce wchodzić każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. W drugiej połowie tego roku LPP zamierza otworzyć pierwsze salony w Słowenii i Kazachstanie. W planach na 2019 r. są również otwarcia w Finlandii oraz Bośni i Hercegowinie.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
-
Restauracja wystąpiła w rządowym spocie, teraz się odcina. "Kompletna fikcja". PFR: dostali 843 tys. zł
-
Amazon.pl już działa. Wystartowała polska wersja sklepu amerykańskiego giganta
-
Francja. Nicolas Sarkozy, były prezydent, skazany. Ma iść do więzienia za korupcję i nadużycia
-
Horban radził przedsiębiorcom, by przebranżawiali się na maseczki. Teraz "po staropolsku odszczekuje"
-
Rząd zajmie się przekształceniem OFE. Do kasy państwa mogą trafić miliardy złotych
- Opozycja uderza w Obajtka rzekomą opinią o jego pracy. "Współpraca z konkurencją". Jest i drugie pismo
- Sanatoria i uzdrowiska otwarte od 11 marca. NFZ podał warunki pobytu
- Rekiny finansjery pokochały handel CO2. Ceny biją rekordy
- Kursy walut 02.03. Dolar i euro w górę, frank traci [Kurs dolara, funta, euro, franka]
- Słowacja ma już rosyjską szczepionkę. Wojskowy samolot leciał w tajemnicy. Na lotnisku "witał" go premier