Gang Świeżaków, w kilku kolejnych odsłonach, to dużo więcej niż udana akcja promocyjna. Dość powiedzieć, że „Hymn Świeżaków” opublikowany przez Biedronkę rok temu w serwisie YouTube doczekał się ponad 25 mln wyświetleń, a w ramach tylko ostatniej akcji Gang Świeżaków 2 dyskontowa sieć wydała klientom ponad 6 mln maskotek.
Zainteresowanie maskotkami warzyw było tak duże, że w niektórych sklepach ich zabrakło, zdarzały się również przypadki kradzieży naklejek Gangu Świeżaków.
Teraz może być podobnie. Biedronka zdecydowała się – jak twierdzi portal wiadomoscihandlowe.pl – odświeżyć swoją niezwykle popularną akcję lojalnościową.
Rozpocznie się ona 27 sierpnia i potrwa kilkanaście tygodni. Akcja będzie podobna do tej z ostatnich lat. Klienci za zakupy zdobywać będą naklejki, które następnie będą mogli wymieniać na pluszaki. Tak jak dotychczas, dodatkowe naklejki będzie można zdobywać np. za kupno owoców i warzyw oraz skorzystanie z karty lojalnościowej sieci handlowej.
Zamiast maskotek owoców i warzyw, tym razem będzie można otrzymać sześć pluszowych zwierząt, m.in. lisa, jeża, sowę, i królika. Będzie też można kupić książki z opisem przygód Gangu Słodziaków.