Czytelnicy informują o problemach z dostępem do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, Alior Banku, Banku Pekao, BGŻ i Banku Millennium. Awarię potwierdza serwis Down Detector, który odnotował bardzo dużą liczbę zgłoszeń od użytkowników.
Alior Bank
Klienci Alior Banku mają problemy z dostępem do serwisu internetowego. Bank jest świadomy awarii i poinformował już, że pracuje nad jej usunięciem.
Około południa przestał działać serwis Banku Pekao. - Informujemy, że logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej - czytamy na oficjalnym profilu Banku Pekao.
Problemy występują również w ING Banku Śląskim. Bank potwierdza, że występują trudności z działaniem serwisu Moje ING i już toczą się pracę nad ich usunięciem.
Od rana występowały także problemy z dostępem do bankowości internetowej Banku Millennium. Nie działał serwis internetowy oraz aplikacja. Jak poinformował bank, prace nad przywróceniem ich działania już się zakończyły.