Żabka udostępniła aplikację mobilną. Żappka w wersji pilotażowej trafiła do klientów

Mobilną aplikację zakupową Żappka klienci mogą już pobrać na Androida i iOS. Ma ułatwić korzystanie w wersji mobilnej z oferty popularnej sieci sklepów. Żabka zachęca związanym z aplikacją programem lojalnościowym.
Zobacz wideo

Oprócz informacji o nowościach produktowych w sklepach, Żappka będzie m.in. udostępniać spersonalizowane oferty czy promocyjne ceny dla jej użytkowników. Aplikacja mobilna będzie też elementem nowego programu lojalnościowego. Klient może zbierać specjalne punkty - Żappsy - które będą wymieniane na nagrody. 

Po zrobionym zakupie klient Żabki będzie mógł zeskanować kod z produktu - Żappka zbierze informacje na temat zakupów i zasili konto w aplikacji Żappsami. Ich liczbę będzie można sprawdzić w aplikacji. Po uzbieraniu określonej liczby Żappsów, będzie można w ramach nagrody zapłacić nimi za wybrane produkty.

Żappka jest dostępna na smartfony zarówno z systemem Android, jak iOS.

Żappka pozwala zbierać Żappsy, który można zapłacić za produktyŻappka pozwala zbierać Żappsy, który można zapłacić za produkty Żabka

Przypomnijmy, że sieć Żabka od dłuższego czasu interesuje się nowoczesnymi, w pełni zautomatyzowanymi sklepami nowego formatu. Z tego powodu w styczniu ogłosiła nawiązanie współpracy z amerykańską firmą AiFi. W planowanych na wzór Amazon Go sklepach nowej generacji ma nie być kas i obsługi. Właściciel sieci zapewnia, że klienci już niebawem będą mieli okazję przetestować prototyp sklepu.

AiFi i Żabka chcą w nowych sklepach wykorzystywać sztuczną inteligencję, która oceni szereg danych, jak waga i wygląd towaru czy zachowanie konsumenta. Klient nowoczesnego sklepu ma być obserwowany przez urządzenia rejestrujące jego decyzje zakupowe i towary. Aby dokonać zakupów klient będzie musiał użyć smartfona. CVC Capital Partners - właściciel sieci ponad 5400 sklepów w całej Polsce - nie zdradza, kiedy pierwsze zautomatyzowane Żabki pojawią się do dyspozycji klientów.

Więcej o: