Oprócz informacji o nowościach produktowych w sklepach, Żappka będzie m.in. udostępniać spersonalizowane oferty czy promocyjne ceny dla jej użytkowników. Aplikacja mobilna będzie też elementem nowego programu lojalnościowego. Klient może zbierać specjalne punkty - Żappsy - które będą wymieniane na nagrody.
Po zrobionym zakupie klient Żabki będzie mógł zeskanować kod z produktu - Żappka zbierze informacje na temat zakupów i zasili konto w aplikacji Żappsami. Ich liczbę będzie można sprawdzić w aplikacji. Po uzbieraniu określonej liczby Żappsów, będzie można w ramach nagrody zapłacić nimi za wybrane produkty.
Żappka jest dostępna na smartfony zarówno z systemem Android, jak iOS.
Żappka pozwala zbierać Żappsy, który można zapłacić za produkty Żabka
Przypomnijmy, że sieć Żabka od dłuższego czasu interesuje się nowoczesnymi, w pełni zautomatyzowanymi sklepami nowego formatu. Z tego powodu w styczniu ogłosiła nawiązanie współpracy z amerykańską firmą AiFi. W planowanych na wzór Amazon Go sklepach nowej generacji ma nie być kas i obsługi. Właściciel sieci zapewnia, że klienci już niebawem będą mieli okazję przetestować prototyp sklepu.
AiFi i Żabka chcą w nowych sklepach wykorzystywać sztuczną inteligencję, która oceni szereg danych, jak waga i wygląd towaru czy zachowanie konsumenta. Klient nowoczesnego sklepu ma być obserwowany przez urządzenia rejestrujące jego decyzje zakupowe i towary. Aby dokonać zakupów klient będzie musiał użyć smartfona. CVC Capital Partners - właściciel sieci ponad 5400 sklepów w całej Polsce - nie zdradza, kiedy pierwsze zautomatyzowane Żabki pojawią się do dyspozycji klientów.