Komentarze (128)
Największy w Europie przetarg na autobusy elektryczne rozstrzygnięty. Solaris nie miał z kim przegrać
Zaloguj się
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • 1stanczyk

    0

    ht tp://www.lefigaro.fr/societes/2018/01/24/20005-20180124ARTFIG00155-bus-electriques-a-paris-l-appel-d-offres-enfin-lance.php

  • ks-t

    0

    3 mln za jeden autobus? To cena taka jak w ustawianym przetargu dla Ursusa. Rynek oferuje po 1,3 mld, ale chi ńczycy pewnie byli wyeliminowani albo się nie zgłosili.

  • cojamamwymyslic2

    Oceniono 2 razy 0

    3 miliony za 1 autobus to 2 razy więcej, niż za autobus z silnikiem diesla. Kogo zwolnią za tą niegospodarność?

  • klex4

    0

    A co za autosanem, kolejnym gigantem branży - mającym odpowiadać za elektryfikację autobusów w Bolandia??????

  • fruchtzwerg

    Oceniono 5 razy -3

    Te autobusy to kupa zlomu. Decyzja zakupu jest motywowana wylacznie politycznie.
    Precyzujac: oczywiscie wszystkie dotyczy to wszystkich takich pojazdow, nie tylko Solarisa. JEsli juz sie ktos chce bawic w ekologie (jaka to ekologia, jesli prad jest z wegla a nie z elektrowni jadrowych? ) nie rozumiem, dlaczego nie korzysta ze sprawdzonego rozwiazanai, jakim sa trolejbusy.

  • nick_bezimienny

    Oceniono 8 razy -4

    i widzicie? hiszpański solaris sprzedaje w peowskiej Wawie swoje autobusy, a prawdziwie polskiego ursusobusa nie ma kto kupić :( to wszystko wina Tuska i Czaskowskiego!

  • lysyzwyboru

    Oceniono 21 razy -11

    Dobrze że do przetargu stanęła tylko jedna firma, bo najpewniej wybraliby zagraniczną. Tramwaje kupili od hyundaia, który w tej dziedzinie nie ma żadnego doświadczenia i do tej pory mają jedynie PROTOTYP! Oferta PESY była droższa ale polska więc podatki zostają w kraju, firma ma pieniądze na inwestycje a ludzie pracę na lata, tramwaje sprawdzone przejechały podejrzewam przez lata setki tysięcy kilometrów w każdych warunkach, wiadomo co się psuje najczęściej i dlaczego. W zamian prototyp modelu, o którym nic nie wiadomo, może być udany, a może okazać się totalną i kosztowną klapą. Kto go będzie serwisował i skąd części zamienne - z Korei, podejrzewam, że przez kilka lat miasto zapłaci więcej kosztów użytkowania nowego taboru niż zaoszczędziła na przetargu.

  • wojtem

    Oceniono 20 razy -12

    Hyundai bedzie sie uczyl budowy tramwajow za pieniadze polskich podatnikow. Brawo PO!

  • konus33

    Oceniono 22 razy -22

    Korea i Trzaskowski jeszcze z Polska nie wygrał , bo dokumenty wziął ABW i jak je przetrzyma to kasa z Unii przepadnie .

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX