Lidl otwiera w Polsce sklep internetowy. Już 5 kwietnia. Na razie bez "spożywki"

Lidl już 5 kwietnia otworzy sklep internetowy w Polsce. Na początek poprzez platformę Lidl-sklep.pl będzie można kupić m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, zabawki, sprzęt AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia - łącznie ponad 650 produktów.
Zobacz wideo

Jak informuje Lidl Polska, oferta produktowa w sklepie internetowym będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu (poniedziałki, czwartki i soboty). Liczba dostępnych na platformie artykułów ma systematycznie wzrastać. W sklepie internetowym będzie można kupić nie tylko produkty dostępne także w sklepach stacjonarnych, ale także takie z ofert specjalnych wyłącznie dla internautów.

Jak informuje Lidl, w e-sklepie będzie można kupić zarówno produkty marek własnych - m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest - jak i marki producentów. 

Za zakupy na Lidl-sklep.pl, klienci będą mogli płacić zarówno przelewem internetowym, jak i kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Lidl zapewnia, że produkty będą dostarczane w przeciągu trzech dni roboczych.

Koszt dostawy zakupów o wartości do 149 zł będzie wynosić 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów - bezpłatnie, przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.

Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji

- komentuje Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska. 

Na razie w ofercie e-sklepu Lidla nie będzie m.in. produktów spożywczych, aczkolwiek sieć nie wyklucza, że w przyszłości ruszy również z ich sprzedażą.

Czytaj też: Lidl uruchomił w Polsce własną aplikację. Sprawdzamy, jak działa Lidl Plus. Zniżki sięgają 60 proc.

Zobacz wideo