Marketing po szwedzku. Ikea robi sobie żarty z najnowszego komputera od Apple'a

Ikea, znana ze skandynawskiego designu i rozpoznawalnego marketingu, tym razem wzięła "na warsztat" ostatnią premierę Apple'a. Przy okazji prezentacji najnowszego komputera Mac Pro postanowiła zareklamować kuchenną tarkę.
Zobacz wideo

Ikea po raz kolejny pokazała, że wie na czym polega tzw. real time marketing. Przypominająca bryłą i kolorem najnowszy komputer Apple’a tarka jest rekomendowana przez sieć Ikea jako..."stworzona do jabłek".

Gdy na moment zapomnimy o przeznaczeniu przedmiotów, nieznaczne różnice w wyglądzie podkreśla druzgocąca siłą rzeczy przepaść cenowa: prawie sześć tysięcy dolarów za Mac Pro w konfrontacji z niespełna czterema dolarami za kuchenną tarkę. Przyznajmy to głośno - Szwedzi, jak o się ostatnio mówi, "potrafią w marketing". Nawet gdy mowa o ich bułgarskim oddziale (reklamę stworzyło biuro Ikea w Bułgarii).

Najnowszy Mac Pro

Podczas konferencji WWDC 2019 Apple zaprezentował swoją najnowszą jednostkę przeznaczoną dla profesjonalnego użytku.

Nowy Mac Pro może pochwalić się wyjątkowo mocnymi podzespołami, 28-rdzeniowy procesorem Intel Xeon i nawet 1,5 TB pamięci RAM. Od ceny sześciu tysięcy dolarów bardziej zaskakuje fakt, że za samą podstawę do monitora nowego komputera musimy zapłacić tysiąc dolarów.

Prezentacja nowego Mac Pro od Apple'aPrezentacja nowego Mac Pro od Apple'a Apple

Skojarzenia Internautów z tarką do warzyw pojawiły się bardzo szybko ze względu na specyficzny design nowego komputera Apple’a. Jak widać, na reakcję sieci Ikea nie trzeba było długo czekać.