ING Bank Śląski naliczał niesłuszne opłaty swoim klientom. "Trzy razy ściągnęło mi po 265 zł"

ING Bank Śląski na skutek awarii blokował swoim klientom pieniądze na koncie, chociaż odrzucał transakcje realizowane kartą. Do awarii doszło w środę wieczorem. Bank zapewnia, że środki wrócą na konta automatycznie.
Zobacz wideo

ING Bank Śląski oficjalnie poinformował o awarii, która miała miejsce w środę wieczorem (19 czerwca). W jej wyniku część transakcji przeprowadzonych kartami płatniczymi nie została zrealizowana.

"Ja wczoraj chciałam wypłacić z bankomatu. Wyświetli się komunikat żeby się skontaktować z bankiem. Niestety pieniądze zostały zablokowane. Na infolinię ING nie można się dodzwonić" - informowała jedna z klientek banku na Facebooku. "Trzy razy ściągnęło mi po 265,00 zł w sklepie. Trzy razy odrzucona transakcja. Co robić?" - pytała inna. 

Mimo odrzucania transakcji rachunki klientów były obciążane. Bank przyznaje, że powstałe w ten sposób blokady sukcesywnie i automatycznie usuwa. Według przewidywań,  w przypadku transakcji przeprowadzonych w bankomatach banku "powrót" środków na konto powinien zakończyć się w czwartek. Nie wiadomo jednak co w przypadku, kiedy transakcje były dokonywane za pomocą bankomatów innych sieci.

Czytaj też: ING Bank Śląski ostrzega przed trojanem. Podmienia numer konta. "Na ekranie tego nie widać"

ING zapewnia, że niesłusznie "zajęte" środki zostaną odblokowane automatycznie - nie trzeba w tej sprawie występować z żadnym wnioskiem. Bank zachęca jednocześnie, by w przypadku wątpliwości kierować do banku reklamację. 

Więcej o:
Komentarze (36)
ING Bank Śląski naliczał niesłuszne opłaty swoim klientom. 'Trzy razy ściągnęło mi po 265 zł'
Zaloguj się
  • cichwoda

    Oceniono 5 razy -5

    PKO BP albo PKO SA dla Polaków a polaczki w sandałkach w ingach, getinach, santaderach i podobnych tałatajstwach

  • maklik

    Oceniono 2 razy 2

    Za to lipca niższe oprocentowanie konta oszczędnościowego, bo wg geniuszy z ING inflacja spada :)))

  • druga_wieza

    Oceniono 1 raz 1

    Agile+windows

  • tegepe

    Oceniono 10 razy 8

    Co robić? Iść do konkurencji.

  • jurekwy

    Oceniono 3 razy 3

    Liczą się ludzie, a nie ich pieniądze. O co tyle krzyku, my dbamy o Waszą kasę, nawet jak jest przez jakiś czas niedostępna. Pomyślcie, ile przez ten brak dostępu do pieniędzy zaoszczędziliście. Totalny brak wdzięczności.

  • to_moze_teraz_ja

    Oceniono 1 raz -1

    Zgodnie z PSD2 bank w ciagu 24 godzin od zlozenia reklamacji ma obowiazek zwrocic/odblokowac srodki a na finalne rozpatrzenie reklamacji ma 30 dni.

  • tonz2

    Oceniono 10 razy 0

    Ja płacę zawsze gotówką i nie zdarzyło mi się odrzucenie transakcji. Nie ma to jak wygoda. Ciekawe jak to wygląda jak usługa została zrealizowana np. w restauracji, a karta nie działa obsługa wzywa policję?

  • saves

    Oceniono 18 razy -6

    No, lemigi. Gardłować za likwidacją gotówki. Wszak bankowość elektroniczna jest niezawodna.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX