Warszawskie centrum handlowe Arkadia zmieni we wrześniu nazwę

Spółka Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza nową w Europie kontynentalnej markę i jednym z pierwszych centrów handlowych, które zmieni nazwę, będzie warszawska Arkadia. Od 25 września do nazwy zostanie dodany człon "Westfield".
Zobacz wideo

Pierwsza fala zmian nazw obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r.

Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki

- powiedział dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield, Christophe Cuvillier.

Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji, po jednym w Szwecji, Czechach i w Polsce. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

Duży gracz, duże centrum

Unibail-Rodamco-Westfield to przedsiębiorstwo działające na rynku wielkoformatowych nieruchomości komercyjnych takich jak centra handlowe, hale wystawowe czy powierzchnie biurowa. Jest jedną z największych spółek tego typu w Europie. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku. 

Otwarte w 2004 r. warszawskie centrum handlowe Arkadia jest największym tego typu obiektem w Polsce. Po kupieniu go przez Unibail-Rodamco-Westfield w 2010 r., w 2016 r. zostało rozbudowane o nowe skrzydło. Obecnie Arkadia oferuje ponad 200 sklepów, kino z 15 ekranami i ponad 30 restauracji, zapewniając przy tym klientom parking dla 4,5 tys. samochodów.