Awaria ING Bank Śląski. Problemy z płatnościami kartą i logowaniem mogą potrwać kilka godzin

Klienci ING mogą mieć dziś problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej oraz płatnościami kartą. Bank informuje o awarii.
Zobacz wideo

Wrześniowy piątek trzynastego okazał się pechowy dla banku ING i jego klientów. Na swojej stronie internetowej informuje on o awarii systemów bankowych, które mogą utrudnić dostęp do bankowości internetowej uniemożliwiać płatność kartą.

"Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu" - czytamy w komunikacie.

ING informuje o awarii. Bank analizuje problem i próbuje naprawić usterkę

Do awarii systemów bankowych ING doszło ok. godziny 7:45. Bank analizuje problem i szacuje, że zostanie on rozwiązany do godziny 11:00. Osobom, które spróbują zalogować się do systemu bankowości internetowej przez stronę internetową ING, prawdopodobnie się to nie uda. Po podaniu danych do logowania, strona wyświetla komunikat: "Login i/lub hasło są błędne". W aplikacji mobilnej Moje ING pojawia się informacja o treści "W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu". Logowanie nie zawsze się jednak udaje. Często pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie".