Awaria w mBanku. Klienci mają problem z logowaniem i płatnościami BLIK-iem

Awaria w mBanku. Klienci od rana zgłaszają problemy z logowaniem do konta oraz przeprowadzaniem płatności przy użyciu systemu BLIK. Pierwsze zgłoszenia pojawiły się tuż po godzinie 8, a kolejne problemy sygnalizowane są przez klientów po godzinie 11.
Zobacz wideo

Jak podaje portal bankier.pl problemy z logowaniem do konta pojawiały się przy próbach autoryzacji. Pierwsza awaria została potwierdzona przez rzecznika prasowego mBanku, który zapewnił, że od godziny 9 problemy zostaną usunięte.

PAwaria w mBanku. Problem z logowaniem i płatnościami BLIK

Jak się okazuje około godziny 11 klienci ponownie zaczęli zgłaszać problemy z dostępem do kont - zwłaszcza do logowania oraz płatności w systemie BLIK. Problemy z autoryzacją nie pojawiają się jednak u wszystkich klientów banku.

Klienci skarżą się jednak na długi czas oczekiwania oraz brak informacji na stronach banku oraz jego portalach społecznościowych. Pod jedną z wiadomości na Facebooku pojawiła się odpowiedź mBanku, który zapewnia, że trudności powinny minąć - Występowały chwilowe utrudnienia w dostępie do serwisu transakcyjnego. Aktualnie już możesz się logować. Przepraszamy za niedogodności.

Klienci mBanku, którzy stwierdzą problem z logowaniem do konta powinni zgłaszać awarię na infolinię banku, która dostępna jest po numerem 801 300 800 (telefony komórkowe i stacjonarne) oraz 783 300 800 (telefony komórkowe).