Nowe zmiany dla franczyzobiorców obowiązują od 1 października br. do 31 marca 2020 r. Przedsiębiorcy, którzy w tym czasie zdecydują się podpisać umowę z siecią sklepów Żabka przez pierwsze pół roku współpracy będą mieli zagwarantowane 15 tys. zł przychodu miesięcznie bez względu na obrót - czytamy w komunikacie firmy.
Żabka zachęca nowych franczyzobiorców. Zmiany pozwolą na lepszy rozwój
- W ramach rozwoju naszego systemu franczyzowego uprościliśmy ofertę skierowaną do nowych franczyzobiorców, by była atrakcyjna, ale dawała również gwarancję rozwoju placówki, szczególnie na starcie, kiedy jest to najtrudniejsze. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizacje naszych sklepów, w których wyborze pomaga nam sztuczna inteligencja. Nasze doświadczenia pokazują, że taka kwota pozwala franczyzobiorcy zatrudnić pracowników, przeszkolić ich i skoncentrować się na dobrym zarządzaniu sklepem, poznaniu klientów i ich potrzeb - tłumaczy Adam Manikowski, wiceprezes Żabka Polska.
Dowiedz się więcej: Żabka wychodzi poza osiedla i ulice. Planuje nową ofensywę. "Będą nowe formaty"
Firma zachęca franczyzobiorców nie tylko początkową gwarancją zysku, ale również pomocą w prowadzaniu sklepu w początkowej fazie. Dotyczy to zarówno płaszczyzny marketingowej, jak i logistycznej oraz IT. W pierwszych miesiącach sieć sklepów tworzy więc franczyzobiorcom swego rodzaju inkubator, dzięki czemu ci mogą przygotować się do roli prowadzenia placówki.
Z pewnością nasza oferta to atrakcyjna alternatywa dla osób planujących własny biznes „od zera”, ale także szansa dla osób potrzebujących wsparcia w aktywizacji zawodowej, na przykład ze starszej grupy wiekowej. Jesteśmy dumni, że dokładamy swoją cegiełkę d rozwoju przedsiębiorczości wśród Polaków
- mówi w komunikacie Adam Manikowski.
Żabka planuje dalszy rozwój. 6 tys. sklepów do końca 2019 roku
Obecnie w Polsce istnieje ponad 5,8 tys. sklepów Żabka, które są prowadzone przez 4 tys. franczyzobiorców. Dziennie sklep odwiedza ok. 2 mln osób. W ubiegłym miesiąców sieć zapowiedziała modernizację polegającej na całkowitym re-brandingu placówek oraz dalszym rozwojem pod względem technologicznym. Do końca br. Żabek ma być 6 tys., wchłonięty zostanie również Freshmarket.