Od pewnego czasu trwa ofensywa marketingowa sieci sklepów Aldi. Kampania zorganizowana pod hasłem "Raz Aldi, Zawsze Aldi" rozpoczęła się 2 września od serii akcji promocyjno-wizerunkowych, które mogliśmy obserwować w radiu, telewizji oraz mediach społecznościowych. Twarzą kampanii jest aktorka Sonia Bohosiewiecz. Kolejnym etapem jest innowacyjny pomysł - zaproszenie klientów do testowania produktów dyskontu - podają www.wiadomoscihandlowe.pl.
Aldi zachęca do testowania własnych produktów. Wystarczy wejść na stronę akcji i złożyć formularz
Akcja ma pokazać, że Aldi wyróżnia się na tle konkurencji własnymi produktami dobrej jakości. By wziąć udział w testach, trzeba wypełnić formularz zgłoszenia, który znajdziemy na stronie internetowej akcji. Wybrane osoby otrzymają paczkę z różnego typu produktami marki Aldi. Ich zadaniem jest wyrażenie opinii na temat ich jakości oraz smaku. Pierwszy nabór do udziału w testach już się odbył, a na stronach dyskontu można znaleźć informacje na temat tego, które produkty ochotnicy uznali za najlepsze. Obecnie trwa nabór osób do drugiej tury testów.
Czytaj także: Rosyjskie dyskonty Mere wciąż bez sklepów w Polsce. Nie wiadomo, co dalej
Co ciekawe, w podobnym sposób wyglądała kampania promocyjna Biedronki z 2014 r. Wtedy w testach wzięło udział 500 osób, a produkty uznane przez nich za najlepsze trafiły do sprzedaży.
Aldi coraz śmielej na polskim rynku
Kampania marketingowa Aldi jest dowodem na to, że niemiecka sieć zaczyna coraz śmielej działać na naszym rynku. W Polsce dyskonty tej marki istnieją od 2006 r., ale przez wiele lat działały głównie w południowo-zachodnich województwach. Ekspansja na resztę kraju rozpoczęła się dopiero od 2015 r. Pod koniec lipca br. sieć posiadała 132 placówki. Od wielu lat Aldi konkuruje z Lidlem w Niemczech, ale na razie nie ma szans z największymi dyskontami w Polsce.