Biedronka. Gang Słodziaków pobił kolejny rekord popularności. Ponad 7 mln pluszaków w rękach klientów

Gang Słodziaków cieszyła się wielką popularnością. W minionych trzech miesiącach w wyniku kolejnej odsłony specjalnej akcji do rąk klientów trafiło ponad 7 mln pluszaków. Biedronka wprowadza kolejne nowości związane z maskotkami.

Jesienna odsłona akcji Gang Słodziaków ruszyła 26 sierpnia i trwała do 17 listopada. Naklejki na maskotki można było wymieniać aż do 1 grudnia 2019 r. Tym razem Biedronka przygotowała zestaw 6 dużych i 4 małych pluszaków. Jak wynika z informacji podanych przez sieć, Gang Pluszaków wciąż cieszy się ogromną popularnością. W tegorocznej edycji do rąk klientów trafiło łącznie 7,2 mln maskotek, czym udało się przebić wyniki z poprzednich lat. 

Zobacz wideo

Gang Świeżaków cieszy się wielką popularnością. Biedronka zapowiada, że klienci nie będą musieli rozstawać się z ulubionymi maskotkami

Sporym zainteresowaniem cieszy się również książka o przygodach gangu "Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków", która trafiła do 620 tys. klientów. Dzięki temu seria trzech książek osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 2 mln egzemplarzy. Biedronka zamierza wykorzystać niesłabnącą popularność maskotek poprzez wprowadzenie kolejnych tematycznych promocji oraz specjalnych ofert. 

Biedronka z nową promocją tematyczną dotyczącą Gangu SłodziakówBiedronka z nową promocją tematyczną dotyczącą Gangu Słodziaków materiały prasowe Biedronka

Wraz z początkiem grudnia na półkach sklepowych pojawiła się gra "Gang Słodziaków Milionerzy”, która jest dostępna za 69,99 zł. Jak zapowiada sieć, pytania dotyczyć będą m.in. literatury dziecięcej, filmów animowanych oraz przygód maskotek. Osoby, które zdobędą symboliczny milion, otrzymają w ramach nagrody specjalny banknot. 

- Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata - zapowiada, cytowana w komunikacie, Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.