Wystawa Światowa EXPO odbędzie się pod koniec października w Dubaju. W stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich swoje pomysły będą mogli zaprezentować również polscy przedsiębiorcy. Pomocny w realizacji tego celu może być konkurs "Go to Brand” przygotowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwycięzcy mogą liczyć na dofinansowanie w wysokości 425 tys. zł na promocję brandu podczas światowej sławy imprezy - przypomina portal mambiznes.pl.
Celem programu jest promowanie firm planujących działalność poza granicami Polski. Udział w nim mogą wziąć małe i średnie przedsiębiorstwa stawiające na innowacyjne rozwiązania. Na dotacje mogą liczyć firmy działające m.in. takich branżach jak IT, biotechnologia, moda czy farmacja. Wsparcie otrzymają ci, których pomysły będą najbardziej innowacyjne. Dofinansowanie może wynosić maksymalnie 425 tys. zł przy łącznej wartości projektu wartej 1 mln zł. Niezbędne jest posiadanie 15 proc. wkładu własnego.
Wnioski na sfinansowanie promocji podczas Wystawy Światowej EXPO 2020 w Dubaju można składać od 3 marca do 31 marca 2020 roku ścieżką elektroniczną. Wzory można znaleźć na stronie PARP. Z akcji skorzystać będzie mogło co najmniej 117 przedsiębiorstw, gdyż łączy budżet wyniesie 50 mln zł. Otrzymane środki finansowe będzie można przeznaczyć na promocję związaną z udziałem w EXPO bądź przygotowania do wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej.
Program realizowany w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych. Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju”.
Szczegóły dotyczące na temat programu można znaleźć w tym miejscu bądź na stronie parp.gov.pl.