Lidl znalazł sposób na zakończenie walk o produkty. Klienci będą mogli je rezerwować

Lidl ma w planach wprowadzenie dodatkowej usługi w ramach sprzedaży online, która może okazać się przełomowym rozwiązaniem. Klienci popularnej sieci będą mogli rezerwować produkty sprzedawane w stacjonarnych sklepach.

Lidl oraz Biedronka prześcigają się w przygotowaniu rozwiązań, które są sporymi ułatwieniami dla klientów. Ostatnio informowaliśmy o tym, że Biedronka we współpracy z Glovo znalazła sposób, aby obejść zakaz handlu w niedzielę. Lidl ma za to w planach wprowadzenie rozwiązania, dzięki któremu zniknąć ma walka o najpopularniejsze produkty. 

Lidl wprowadza rewolucyjne rozwiązanie. Klienci będą mogli rezerwować produkty

Jak podaje antyweb.pl, Lidl chce, aby osoby robiące zakupy online, mogły rezerwować produkty w wybranych sklepach stacjonarnych. Sieć na razie nie potwierdziła tych doniesień, ale osoby korzystające z usługi "Moje Konto Lidl" otrzymały powiadomienie o zmianie w regulaminie, a także pojawieniu się nowej opcji robienia zakupów. 

"Informujemy, że ze skutkiem od dnia 24/5/2020 wejdzie w życie zmieniony regulamin usługi „Moje Konto Lidl (...) Najważniejsze zmiany dotyczą rozszerzenia funkcjonalności „Mojego Konta Lidl” na nową usługę – serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce, który zostanie uruchomiony pod adresem rezerwuj.lidl.pl" - czytamy w komunikacie. 

Na razie strona internetowa pod wyżej podanym adresem jest nieaktywna, więc nie wiadomo, jakie produkty będzie można zamawiać i kiedy dokładnie wejdzie w życie.

Zobacz wideo Biedronka czy jednak Lidl? Porównujemy aplikacje dwóch największych dyskontów w Polsce

Lidl rozwija kolejne segmenty działalności 

Lidl coraz prężniej rozwija się na polskim rynku. Działalność sklepu nie ogranicza się jednak tylko do rosnącej liczby placówek, ale także rozwijaniu branży sprzedaży online czy wprowadzeniu aplikacji mobilnej. Aplikacja Lidl Plus cieszy się ogromną popularnością. Jak dotąd, za pomocą Google Play pobrano ją 10 mln razy. W lutym wprowadzono m.in. możliwość płacenia aplikacją poprzez podpięcie karty płatniczej