Problemy klientów Banku Millennium zaczęły się już w poniedziałek 25 maja. Wtedy użytkownicy zaczęli zgłaszać pierwsze problemy z funkcjonowaniem strony internetowej. Niestety we wtorek rano nadal pojawiały się problemy z zalogowaniem się do systemu i do aplikacji mobilnej.
Na razie nie wiadomo co było przyczyną awarii, bank wskazywał na problemy techniczne. - Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu - tak brzmiał komunikat banku udostępniony jeszcze w poniedziałek.
Problemy z logowaniem do konta i aplikacji mobilnej, ale też płatnościami internetowymi i przy użyciu BLIK-a zgłaszali klienci z całej Polski. Najwięcej dotychczasowych zgłoszeń na stronie downdetector.pl pochodzi z woj. pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, łódzkiego i dolnośląśkiego.
We wtorek popołudniu Bank Millenium poinformował, że awaria została już naprawiona.