Awaria w Banku Millennium. Nie działała strona, aplikacja i płatności online

Poważna awaria w Banku Millennium. Użytkownicy zgłaszali problem z logowaniem do konta, korzystaniem z aplikacji czy płatnościami online. We wtorek popołudniu bank poinformował jednak, że awaria została już naprawiona.

Problemy klientów Banku Millennium zaczęły się już w poniedziałek 25 maja. Wtedy użytkownicy zaczęli zgłaszać pierwsze problemy z funkcjonowaniem strony internetowej. Niestety we wtorek rano nadal pojawiały się problemy z zalogowaniem się do systemu i do aplikacji mobilnej. 

Awaria w Banku Millennium - nie działa logowanie na stronie i w aplikacji mobilnej

Na razie nie wiadomo co było przyczyną awarii, bank wskazywał na problemy techniczne. - Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu - tak brzmiał komunikat banku udostępniony jeszcze w poniedziałek.

Problemy z logowaniem do konta i aplikacji mobilnej, ale też płatnościami internetowymi i przy użyciu BLIK-a zgłaszali klienci z całej Polski. Najwięcej dotychczasowych zgłoszeń na stronie downdetector.pl pochodzi z woj. pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, mazowieckiego, łódzkiego i dolnośląśkiego.

We wtorek popołudniu Bank Millenium poinformował, że awaria została już naprawiona.

Więcej o: