McDonald's zmienia smak swoich kanapek. Polska pierwszym krajem w Europie [WIDEO]

McDonald's poinformował, że zmieni proces tworzenia burgerów i recepturę niektórych składników. Tym samym kanapki mają zyskać na smaku. To największa zmiana od 20 lat, a Polska jest pierwszym krajem w Europie, gdzie została ona wprowadzona.

McDonald's poinformował, że wprowadził zmiany w produkcji swoich burgerów "aby były one jeszcze soczystsze i smaczniejsze", czytamy w komunikacie. Polska jest pierwszym krajem w Europie i trzecim na świecie, po Kanadzie i Australii, w którym wprowadzono zmiany w przygotowywaniu burgerów. 

To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad trzy lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur

- informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.

Zobacz wideo #BiznesWalczy - Restauracja zdradza nam przepis na sushi. Odmrażanie gospodarki? "My tego nie odczuwamy"

Burgery McDonald's - co zostało zmienione?

Zmiany w menu dotyczą zarówno kultowego Big Maca, jak i innych kanapek z menu m.in. McRoyala, Cheeseburgera, Hamburgera, WiećMaca i McDouble. Bułki są tworzone na bazie nowej receptury, która ma sprawić, że pieczywo będzie ciemniejsze i lepiej wypieczone.

Zmienił się także proces grillowania mięsa, w celu uzyskania jego większej soczystości. By tego dokonać, podniesiono temperaturę grilla. Dzięki temu cały burger ma być bardziej gorący, a ser lepiej się rozpływać. McDonald's podkreśla też, że w czasie grillowania bezpośrednio na kotleta wołowego dodawana je cebula, mająca nadać wyrazistszego smaku mięsu. Za dostawy produktów odpowiadają ci sami polscy dystrybutorzy i producenci żywności. 

Kanapek w nowej odsłonie można spróbować już we wszystkich restauracjach w Polsce. Przygotowano także kampanię reklamową, do której wideo stworzyły firmy DDB Warszawa, Papaya Film, RIOdePost oraz Juice.