Czas świątecznych promocji zbliża się wielkimi krokami. Fani wyprzedaży powoli odliczają dni do Czarnego Piątku oraz Cyber Monday, a poszczególne platformy handlowe decydują się organizować akcje promocyjne
Jak poinformował Amazon, jego Prime Day, czyli jedna z najważniejszych globalnych akcji promocyjnych odbędzie się w tym roku w dniach 13-14 października.
Po raz pierwszy Prime Day został zorganizowany w 2015 roku z okazji 20. urodzin Amazona. O skali popularności akcji niechaj świadczy fakt, że w 2019 roku została wydłużona do dwóch dni, a jej obrót był wyższy niż obroty Czarnego Piątku i Cyber Monday razem wziętych. W ubiegłym roku sprzedano łącznie 175 milionów produktów, w tym ponad 100 tys. laptopów i 200 tys. telewizorów. To właśnie urządzenia elektroniczne cieszą się największą popularnością i są najczęściej przeceniane podczas tego typu akcji.
Podczas Prime Day przygotowywane są promocje nie tylko dla osób będących subskrybentami Amazon Prime. Skorzystać z nich mogą również użytkownicy decydujący się na darmowy okres próbny bądź abonament tygodniowy (koszt - 0,99 euro). Polacy mogą korzystać ze strony amazon.de, która jest dostępna w języku polskim.
Obecnie trwa Allegro Smart! Week organizowany przez największą polską platformę handlową. Akcja promocyjna rozpoczęła się 28 września i potrwa do 4 października. Aby skorzystać z wyprzedaży sięgających nawet 70 proc., trzeba dołączyć do programu lojalnościowego Allegro Smart!. Przecenione są nie tylko sprzęty elektroniczne oraz RTV, lecz także odzież i środki czystości.