W Warszawie, Gdyni, Bielsku Białej i Opolu zamówienia można składać do 23 października. Ostatnie dostawy zostaną natomiast zrealizowane dzień później. W pozostałych miastach Polski usługa E-zakupy będzie działała do 30 października. Oznacza to, że ostatnie zakupy dojadą do klientów 31 października.
"Drodzy klienci, informujemy, że październik to ostatni miesiąc, w którym możecie skorzystać z naszego serwisu internetowego. Od listopada usługa Tesco E-zakupy zostanie wyłączona. Dziękujemy, że byliście z nami i czekamy na Was w sklepach stacjonarnych!" - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie internetowej sieci.
Usługa zakupów z dostawą Tesco została uruchomiona po raz pierwszy w 2012 r. Była to jedna z pierwszych tego typu usług w Polsce. W ciągu ośmiu lat sieci udało się zrealizować ponad osiem milionów zamówień. W tym czasie spakowano ponad 300 tys. towarów i dostarczono ponad 400 milionów produktów.
Zamknięcie swojego kanału internetowego Tesco ogłosiło 31 sierpnia 2020 r. Ma to związek z wycofywaniem się sieci z polskiego rynku. Przypomnijmy, że 17 czerwca 2020 Tesco Holdings B.V jako właściciel Tesco Polska podpisała umowę z Salling Group A/S dotyczącą transakcji sprzedaży 100 proc. udziałów w Tesco (Polska) Sp. z o.o. Szczegóły umowy zakładają efektywne zrealizowanie transakcji do końca roku finansowego Tesco tj. do dnia 28 lutego 2021 roku, przy założeniu spełnienia określonych warunków organizacyjnych i regulacyjnych.
Zamknięcie dotyczy jedynie usługi E-zakupy. Sklepy stacjonarne Tesco pozostają otwarte i czekają na klientów. "Z naszej strony, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić Wam komfort, bezpieczeństwo i jak najlepsze doświadczenia zakupowe" - zapewnia sieć.
Aktualna lista sklepów stacjonarnych znajduje się tutaj.