Biedronka znów rozdaje niektóre produkty za darmo. Znamy szczegóły promocji

Biedronka zdecydowała się po raz kolejny wprowadzić atrakcyjne promocje, tym razem oferując vouchery -50 proc. przy zakupie konkretnych produktów. Dodatkowo część asortymentu będzie rozdawana za darmo. Wyjaśniamy szczegóły promocji.

Największe sieci handlowe w Polsce cały czas walczą o klientów na różne sposoby. Jednym z najskuteczniejszych jest wprowadzanie coraz atrakcyjniejszych promocji. Tym razem Biedronka po raz kolejny zdecydowała się rozdać niektóre produkty za darmo. 

Zobacz wideo Oto najświeższa Biedronka w Polsce. Jest nowocześnie i proekologicznie

Biedronka z kolejnymi promocjami. Przedstawiamy szczegóły 

Od czwartku 4 marca w sklepach sieci Biedronka obowiązują liczne promocje. Np. przy zakupie oleju Kujawskiego oraz szamponu Head&Shoulders, można otrzymać voucher -50 proc. na kolejne zakupy. Podobna promocja obowiązywać będzie w piątek i sobotę (5-6 marca) w przypadku zakupu mleka Łowickiego 3,2 proc. oraz produktów do prania i sprzątania (limit dzienny to trzy opakowania). Z otrzymanych voucherów będzie można skorzystać w ciągu dwóch kolejnych dni. Z oferty promocyjnej mogą skorzystać tylko posiadacze karty Moja Biedronka. Regulamin promocji znajduje się w TYM MIEJSCU

Centrum Logistyczne firmy AmazonAmazon czy Allegro - gdzie jest taniej? Analiza 1000 produktów daje odpowiedź

Klienci sklepu mogą także skorzystać z promocji 2+1. Przy zakupie dwóch opakowań jajek trzecie dostaniemy gratis. Dodatkowy produkt za darmo przysługuje także przy zakupie majonezu Wyborny. Jedyny warunek, aby skorzystać obu akcji promocyjnych, to posiadanie karty Moja Biedronka. 

Nowe sieci dyskontów pojawiły się na polskim rynku

Sklepy dyskontowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. Potentaci, czyli Biedronka oraz Lidl, zwiększają liczbę placówek, ale na rynku pojawiają się nowe firmy. Pod koniec lutego ruszyła trzecia placówka rosyjskiej sieci Mere. Na polskim rynku zadebiutował też nowy hard koncept - zalążek nowej sieci Vollmart. Klientów mają zachęcić ceny o 20 proc. niższe niż w innych sklepach.

Pierwszy sklep VollmartPierwszy dyskont Vollmart otwarty. Produkty mają być tańsze o 20 proc.