W ofercie sklepu online Lidla znaleźć można szeroką gamę produktów: od ubrań, przez meble ogrodowe, artykuły dziecięce, narzędzia czy akcesoria kuchenne, aż po sprzęt elektroniczny (poza produktami żywnościowymi, które można kupić tylko stacjonarnie). Sieć handlowa postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i wprowadzić nowy sposób dostawy zakupów ze sklepu online. Od teraz zamawiając produkty ze strony lidl-sklep.pl, klienci będą mogli wybrać także dostawę do jednego z ponad 700 paczkomatów w całej Polsce.
Do tej pory produkty zamówione przez stronę lidl-sklep.pl były wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich. Teraz do formy dostawy dołączają paczkomaty - warto jednak pamiętać, że przesyłki wielkogabarytowe nadal będą realizowane za pośrednictwem kuriera. Dodatkowo może się zdarzyć, że zamówienie dotrze w kilku oddzielnych paczkach. Zakupy powyżej 199 zł dostarczane są za darmo - tak, jak do tej pory. Darmowe zwroty obowiązują natomiast niezależnie od wartości zamówienia.
Firma podkreśla, że wygoda osób robiących zakupy w sklepie jest dla niej ważna. - Z myślą o wygodzie i satysfakcji naszych klientów, stale pracujemy nad rozwojem naszego sklepu online. Każdego dnia poszerzamy asortyment, rozwijamy również nowe funkcjonalności m.in. zakup bez rejestracji, płatność BLIKiem, czy łatwe składanie zamówień przez aplikację mobilną Lidla. Dzięki dostawie zamówień z lidl-sklep.pl do Paczkomatów InPost zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.