Biedronka i "ukryte" funkcje w samoobsługowych kasach jej sklepów. Został jeden aktywny przycisk. Wyjaśniamy

Kasy samoobsługowe w sklepach sieci Biedronka posiadały cztery funkcje, z czego jedna z nich wciąż jest aktywna. Większość klientów nawet nie wiedziała o ich istnieniu. Do czego służyły? Odpowiadamy.

Kasy samoobsługowe posiadają większość funkcji, które obecne są również w zwykłych kasach. Najważniejsze z nich to skanowanie towarów i wybór metody płatności. Warto podkreślić, że kasy samoobsługowe, które wprowadziły liczne dyskonty, oferują jedynie płatności bezgotówkowe.

Jednak urządzenia te zostały również wyposażone w cztery dodatkowe przyciski, o których wielu klientów nawet nie ma pojęcia. Wszystkie przyciski były dostępne jeszcze rok temu, teraz można używać jednego z nich. Sieć analizuje czy takie rozwiązanie byłoby przydatne dla użytkowników. 

Przeczytaj więcej podobnych informacji na stronie głównej Gazeta.pl

Minister zdrowia Adam Niedzielski podczas konferencji prasowej ogłasza 'pakiet alertowy obostrzeń'O tym Adam Niedzielski nie wspomniał na konferencji. Obostrzenia również w handlu

"Ukryte" funkcje w kasach samoobsługowych Biedronki. Do czego służą?

Kasy samoobsługowe Biedronki posiadają m.in. cztery nieco schowane przyciski. Z ich pomocą klienci mogli skorzystać z dodatkowych funkcji tych urządzeń. Umiejscowienie przycisków przedstawiamy na poniższym zdjęciu. Dziś aktywny jest wciąż jeden z przycisków.

Cztery przyciski w kasach samoobsługowych Biedronki. Do czego służą? Fot. Adam Stępień / Agencja GazetaCztery przyciski w kasach samoobsługowych Biedronki. Do czego służą? Fot. Adam Stępień / Agencja Gazeta Cztery przyciski w kasach samoobsługowych Biedronki. Do czego służą? Fot. Adam Stępień / Agencja Wyborcza.pl

Obostrzenia w handlu tuż przed świętami. Obostrzenia w handlu tuż przed świętami. "Firmy nie powinny być zaskakiwane"

Do czego służyły funkcje (3 nieaktywne dziś i jedna aktywna) w kasach samoobsługowych Biedronki?

  • pierwszy przycisk od lewej strony to głośnik. Po kliknięciu można było zwiększyć głośność komunikatów, wydawanych przez kasę samoobsługową,
  • drugi przycisk to trójkąt z wykrzyknikiem. Z jego pomocą klient mógł wysłać sygnał do pracowników sklepu, gdy napotkał błąd lub po prostu potrzebował pomocy obsługi sklepu, 
  • trzeci przycisk od lewej pozwalał zeskanować kartę "Moja Biedronka", aby skorzystać ze zniżek,
  • czwarty przycisk - wciąż aktywny - pozwala wytarować wagę w kasie samoobsługowej. Innymi słowy, funkcja ta da nam gwarancję, że urządzenie prawidłowo waży produkty. 
Zobacz wideo Sylwia Majcher: Lodówka jest sklepem pierwszego wyboru
Więcej o: