Piaseczno. Żabka otworzyła pierwszy autonomiczny sklep nano w modelu store-in-the-store

W Piasecznie pod Warszawą stanęła w Decathlonie bezobsługowa Żabka. To pierwszy taki punkt umieszczony wewnątrz innego sklepu. - Pandemia i konieczność zakupów online znacząco zmieniły wymagania konsumentów - powiedział Paweł Krawczyk z Decathlon Polska.
Zobacz wideo Policjantka uratowała dziecko krztuszące się w sklepie

Żabka otworzyła pierwszy autonomiczny sklep w modelu store-in-the-store (czyli sklep w sklepie). Ten bezobsługowy punkt stanął w Decathlonie w podwarszawskim Piasecznie, a jego asortyment dostosowany jest do specyfikacji lokalizacji. 

Piaseczno. W Decathlonie stanęła pierwsza Żabka Nano w modelu store-in-the-store

W Żabce Nano [sklep nano to określenie niewielkiego sklep przypominającego przeszklony kontener, w którym nie ma obsługi - red.] klienci mogą zrobić szybkie zakupy bez kolejek. - Od czerwca br. otworzyliśmy już kilkanaście bezobsługowych placówek Żabka Nano w bardzo różnych lokalizacjach m.in. na dworcu, w metrze, w centrach miast czy na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Obecnie debiutujemy z nową wersją Żabki Nano w modelu store-in-the-store. Dzięki specjalnej konstrukcji modułowej placówkę możemy uruchomić w bardzo krótkim czasie. W Piasecznie trwało to ok. doby. Pilotaż zaplanowany jest w sieci Decathlon, cieszymy się, że wspólnie możemy budować nową wartość dla klientów - powiedział Tomasz Blicharski, wiceprezes i dyrektor zarządzający Żabka Future.

Więcej informacji gospodarczych na stronie głównej Gazeta.pl

Bezobsługowe sklepy Żabka Nano. Pierwszy z nich stanął w Poznaniu 

O tym, że popularna sieć sklepów zamierza w pełni zautomatyzować swoje punkty, pisaliśmy już w 2019 roku. Pierwsza Żappka Store została uruchomiona 14 czerwca w Poznaniu. Punkt ten nie posiada kas ani obsługi i dostępny jest dla klientów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu; jest wyposażony także w system kamer, wykorzystujący inteligentne algorytmy - dzięki niemu produkty zdjęte przez klienta z półki są automatycznie naliczane do podpiętej aplikacji Żappka Pay.

- Pandemia i konieczność zakupów online znacząco zmieniły wymagania konsumentów, którzy bardziej niż kiedykolwiek, za pomocą różnych urządzeń, są połączeni ze światem online, a ich oczekiwania wobec wygody zakupów rosną. Innowacje są w DNA naszej firmy, dlatego tym bardziej cieszy nas udział w tym projekcie - powiedział Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska.

Więcej o: