Biedronka ze swoją "tarczą antyinflacyjną". Zamroziła ceny wielu produktów. I zwróci klientom różnicę

Biedronka ogłosiła, że do końca czerwca zamrozi ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów w ramach swojej "tarczy antyinflacyjnej". Sieć zapowiedziała, że zwróci klientom różnicę, jeśli produkty kupione u konkurencji będą tańsze niż w Biedronce.

"Tarcza antyinflacyjna" Biedronki ruszyła 12 kwietnia. W ramach tej akcji sieć zapewnia, że do końca czerwca ceny ponad 150 najczęściej kupowanych produktów nie wzrosną.

Więcej informacji handlowych przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Biedronka (zdjęcie ilustracyjne)Biedronka przed Wielkanocą nagrodzi pracowników za walkę z pandemią

Biedronka zamraża ceny wielu produktów

Na liście produktów z zamrożonymi cenami uwzględniono m.in. pieczywo, makarony, wędliny, konserwy warzywne i rybne, oleje, produkty mleczne, wodę, soki i słodycze, a także produkty niespożywcze, w tym chemię gospodarczą, środki higieny, kosmetyki i pieluchy.

W przypadku owoców, warzyw, świeżego mięsa i ryb Biedronka "daje gwarancję", że w sklepach jej sieci produkty te "będą najtańsze na rynku" - czytamy w komunikacie.

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina

Zakupy (zdjęcie ilustracyjne)Olej jak oliwa, a margaryna jak masło? Nadchodzą podwyżki cen żywności

Tarcza antyinflacyjna Biedronki. Sklep zwróci klientom różnicę, jeśli gdzieś kupią taniej 

Biedronka ogłosiła również, że zwróci różnicę klientom, którzy znajdą ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w konkurencyjnym sklepie. Zwrot będzie przyjmował postać e-kodu.

Jak wyjaśniono w komunikacie, limit zakupu danego produktu uprawniającego do zwrotu różnicy w cenie wynosi 20 sztuk lub kilogramów dziennie. Jako sklep konkurencyjny Biedronka uznaje jedną z 15 sieci sklepów określonych w regulaminie "Tarcza Biedronki Antyinflacyjna", w tym Aldi, Auchan, Carrefour, Dino, Intermarche, Kaufland, Lidl, Netto, Rossmann, Stokrotka i Żabka.

Biedronka zwróci różnicę po okazaniu paragonu z innego sklepu. Sytuacja wygląda nieco inaczej w przypadku produktów z kategorii "ultra fresh", czyli owoców, warzyw, świeżego mięsa i ryb. Klient otrzyma zwrot, jeśli zakupy zostały zrobione w sklepie konkurencyjnym znajdującym się w odległości "nie większej niż w promieniu do 8 minut jazdy samochodem od sklepu Biedronka, w którym uczestnik dokonał zakupu produktu z kategorii ultra fresh". Wyjaśniono, że "czas jazdy samochodem, o którym mowa powyżej, liczony jest według danych podanych w serwisie Google Maps".

Zobacz wideo Sylwia Majcher: Lodówka jest sklepem pierwszego wyboru
Więcej o: