Awaria mBanku. Rano klienci alarmowali: "Stoję na stacji paliw, nie mam jak zapłacić"

W czwartek rano mBank poinformował swoich klientów o awarii. "Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej" - przekazano. Brak możliwości skorzystania z płatności mobilnych oczywiście szybko zauważyli klienci, którzy nie mogli dokonać planowanych transakcji. O 9.30 bank poinformował, że awaria została naprawiona.

Według danych serwisu downdetector.pl zgłoszenia o problemach z dostępnością do aplikacji mobilnych mBanku zaczęły spływać jeszcze przed ósmą rano. W apogeum awarii około 8:30 aż 3694 osoby zgłosiły problem.  

Zobacz wideo Skorzystałeś z wakacji kredytowych, bank obniży ci zdolność kredytową?

mBank miał awarię. Klienci nie mogli skorzystać z aplikacji mobilnych 

"Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość" - poinformował mBank na swoim Twitterze przed godziną dziewiąta.  

Awaria jednego z największych banków w PolsceAwaria jednego z największych banków w Polsce downdetector.pl

Wielu użytkowników zgłaszało, że gdy chcieli rano skorzystać z aplikacji banku, na ich ekranach pojawił się jedynie komunikat: "Błąd! Przykro nam usługa jest w tej chwili niedostępna". Oczywiście przysporzyło to klientom mBanku niemałych kłopotów.  

Stoję na stacji paliw, bo nie mam jak zapłacić za paliwo - napisał na stronie downdetector.pl Bartek. 
Nie działa aplikacja! Nie mogę przez to skorzystać z profilu zaufanego - zgłaszała Karolina.

Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

Awaria mBanku. Problem został rozwiązany 

Około godziny 9:30 mBank poinformował, że awaria została naprawiona. "Przepraszamy. Naprawiliśmy nasz błąd" - napisano na Twitterze.  

Więcej o: