Według danych serwisu downdetector.pl zgłoszenia o problemach z dostępnością do aplikacji mobilnych mBanku zaczęły spływać jeszcze przed ósmą rano. W apogeum awarii około 8:30 aż 3694 osoby zgłosiły problem.
"Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość" - poinformował mBank na swoim Twitterze przed godziną dziewiąta.
Awaria jednego z największych banków w Polsce downdetector.pl
Wielu użytkowników zgłaszało, że gdy chcieli rano skorzystać z aplikacji banku, na ich ekranach pojawił się jedynie komunikat: "Błąd! Przykro nam usługa jest w tej chwili niedostępna". Oczywiście przysporzyło to klientom mBanku niemałych kłopotów.
Stoję na stacji paliw, bo nie mam jak zapłacić za paliwo - napisał na stronie downdetector.pl Bartek.
Nie działa aplikacja! Nie mogę przez to skorzystać z profilu zaufanego - zgłaszała Karolina.
Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Około godziny 9:30 mBank poinformował, że awaria została naprawiona. "Przepraszamy. Naprawiliśmy nasz błąd" - napisano na Twitterze.