Sklep PGG walczy z rejestrowaniem kont na nieprawdziwe dane oraz z zakładaniem wielu kont przez te same osoby. W tym celu od czwartku 24 listopada przy tworzeniu konta będzie trzeba potwierdzić swoją tożsamość, korzystając z jednego z poniższych sposobów:
Osoby, które mają zarejestrowane konta w sklepie internetowym PGG również będą musiały uwierzytelnić swoje dane, co nastąpi przy kolejnym logowaniu. Dane pobrane z login.gov.pl zostaną zapisane w profilu Klienta.
Zmiany pozwolą również na modyfikację nr telefonu, nr konta bankowego oraz adresu zamieszkania. W późniejszym okresie uruchomiona zostanie też możliwość modyfikacji adresu gospodarstwa domowego. Dzięki wdrożonym zmianom nie będzie już trzeba w tym celu wypełniać i przesyłać formularza zmiany danych.
Od listopada PGG prowadzi sesje sprzedażowe w nowych godzinach. "Węgiel opałowy konfekcjonowany (paczkowany) oraz miały sprzedawane są codziennie od 16:00 do 17:00. "W przypadku dostępności kolejna partia towaru może zostać wystawiona na półkę sklepową o godz. 18:00" - podkreśla PGG.
>>> Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl
Ponadto do odwołania na półkę sklepową wystawiany jest węgiel konfekcjonowany oraz miały. Przyczyną jest przekierowanie węgla ze sklepu internetowego na potrzeby samorządów. PGG przystąpiło do programu preferencyjnej sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych w gminach.
PGG poinformowało, że umowy dotyczące sprzedaży węgla dla gospodarstw domowych podpisało 209 gmin. PGG - jako podmiot wyznaczony do sprzedaży samorządom węgla na preferencyjnych warunkach dla gospodarstw domowych - rozpoczęła proces zawierania porozumień z lokalnymi administracjami.
Dostawy węgla dla mieszkańców będą realizowane od razu po podpisaniu umowy i przekazaniu zamówień na węgiel, przy czym każda gmina - dostosowując zapotrzebowanie do bieżących potrzeb swoich mieszkańców - ma możliwość zmiany ilości zamówionego węgla.