Shopee potwierdziło zamkniecie polskiej wersji sklepu - zarówno na samej stronie, jak i w mediach społecznościowych.
"Z żalem informujemy, że platforma Shopee Polska kończy działalność. Od 13 stycznia 2023 r. godz. 23:59 możliwość składania nowych zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana" - czytamy w oficjalnym komunikacie.
Jak wyjaśnia platforma zamówienia złożone przed 13 stycznia 2023 r. godz. 23:59 "zostaną zrealizowane standardowo, a wsparcie i obsługa zamówień pozostanie dostępna dla Użytkowników, którzy złożyli zamówienia na naszej platformie".
Wciąż korzystać można też z pomocy zespołu obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy.
Informacje o tym, że z polskim oddziałem singapurskiego giganta dzieje się coś niedobrego, pojawiły się w październiku. Media obiegła wówczas wiadomość o zwolnieniach, które dotknąć miały i polskich pracowników.
"Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii Shopee, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy" - informowała spółka w komunikacie.
Więcej informacji gospodarczych na stronie głównej Gazeta.pl
Shopee to międzynarodowa platforma handlowa, która oferuje sprzedaż i zakup produktów za pośrednictwem specjalnej platformy. W niektórych krajach prowadzi też placówki stacjonarne. Jest to jeden z najpopularniejszych serwisów e-commerce w Azji Południowo-Wschodniej. Shopee została założona w 2015 roku przez twórców Garena, a obecnie ma biura m.in. w Singapurze, Tajlandii, Malezji, Filipinach, Indonezji, Wietnamie i Taiwanie.
Shopee oferuje szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach.