Firma Euronet wprowadza nowe logo w efekcie aktualizacji strategii marki. Zmiany obejmą 7000 bankomatów w całej Polsce. Wraz ze zmianą koncepcji wizualnej, zmieni się także misja firmy, która stawia na innowacyjne rozwiązania na rynku technologii finansowych.
Przeczytaj więcej informacji z kraju i ze świata na stronie głównej Gazeta.pl.
"Budujemy technologię finansową jutra już dziś, aby wzmocnić globalną wspólnotę i połączyć świat poprzez partycypację finansową." To główne nowe założenie firmy Euronet, będącej dostawcą technologicznych rozwiązań w zakresie płatności i finansów. By utrwalić swoją misję, Euronet zaktualizował logo, wykorzystując bardziej współczesną czcionkę. Niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został skorelowany z zielenią seaform. Aby utrwalić wizerunek flagowej marki, wykorzystano flagę jako główny znak Euronetu. Celem firmy jest wsparcie funkcjonowania segmentów biznesowych takich jak płatności elektroniczne, przelewy pieniężne, platformy płatnicze i elektroniczny transfer środków.
Nowe logo Euronet Euronet Polska
"Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet" - powiedział Michael J. Brown, prezes i dyrektor generalny Euronetu. - "Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości" - brzmi komunikat Euronetu.
Firma jest obecna w Polsce od 28 lat jako główny partner banków zajmujący się administracją bankomatów i wpłato-bankomatów. Euronet posiada ponad 7 tysięcy urządzeń w kraju, które można spotkać m.in na stacjach benzynowych i kolejowych, w restauracjach, bankach, galeriach handlowych oraz hipermarketach. Pierwszy bankomat firmy został postawiony w warszawskim hotelu Marriott.