Kolejna akcja Biedronki rozpocznie się w poniedziałek 28 sierpnia. Aby zdobyć maskotki z Gangu Mocniaków, klienci ponownie będą musieli zbierać naklejki za zakupy. Kto w tym roku wejdzie w skład kolejnego gangu? Sprawdzamy.
Tak jak w poprzednich akcjach, aby zdobyć jedną maskotkę, należy zebrać 60 naklejek na wydawanych przez sklep kartach. Za wydanie 69 złotych klient otrzyma jedną naklejkę. Dodatkowe punkty można otrzymać po zakupie warzyw, owoców lub produktów z listy "Mocny wybór".
Naklejkę można też dostać za rozwiązanie quizu w aplikacji mobilnej. Tak jak w poprzednich edycjach, maskotki można też kupić - za 24,99 zł (po zebraniu 30 naklejek) lub za 49,99 zł. Klienci, którzy zbiorą 15 naklejek, mogą je wymienić na książkę (cena regularna - 34,99 zł).
W skład Gangu Mocniaków wchodzi 11 maskotek. Są to: "woda Werka, oranżada Ola, dynia Dorotka, banan Benek, napój Norbert, rogalik Radzio, chleb Henio, jajko Julek, parówka Patrycja, awokado Adaś i krem Krzyś" - przekazał portal Wirtualnemedia.pl.
Sieć sklepów Lidl idąc śladem Biedronki, w ostatnich latach również promowała akcję lojalnościową z wykorzystaniem maskotek. W 2017 roku w Lidlu pojawiły się Lidlaki z Ryneczku, które były dostępne w regularnej cenie 9,99 zł. Klienci nie musieli więc zbierać żadnych naklejek.
Rok później znowu pojawiły się w sklepie, aby w 2020 roku ustąpić miejsce nowym - Leśnym Lidlakom. Były to maskotki przedstawiające m.in. sarnę, jeża czy wilka. Rok później pojawiły się pluszaki przedstawiające postacie z bajek Disneya.
W 2022 roku Lidl rozpoczął natomiast akcję lojalnościową "Szkoły pełne talentów". Klienci mogli wówczas otrzymać w sklepie vouchery, które mogli przekazać do wybranej przez siebie szkoły. Placówka mogła je później wymieniać na potrzebne pomoce naukowe - przekazał portal Wirtualnemedia.pl.