Brytyjski Lidl wycofał ciastka z "Psim Patrolem". Na etykiecie wydrukowano adres strony dla dorosłych

Brytyjski Lidl wycofał ze sprzedaży ciastka nawiązujące do serialu dla dzieci pt. "Psi Patrol", ponieważ na opakowaniach znalazł się adres URL strony dla dorosłych. Lidl zalecił swoim klientom, aby nie korzystali z tego adresu i zachęcił ich do zwrotu zakupionych produktów.

"Psi Patrol" to popularny serial przeznaczony dla dzieci. Producenci ciastek sprzedawanych w sieci sklepów Lidl na terenie Wielkiej Brytanii oferowali klientom produkty, które nawiązywały do tej serii. Część przekąsek wycofano jednak ze sprzedaży, gdy odkryto, że na ich opakowaniach widnieje adres URL, pod którym kryją się treści przeznaczone dla odbiorców zdecydowanie starszych niż widzowie "Psiego Patrolu".

Zobacz wideo Studio Biznes odc. 162 [zawiera moduł sponsorowany]

Lidl wycofał ze sprzedaży cztery produkty z "Psim Patrolem", bo zawierały adres URL strony dla dorosłych

W oświadczeniu opublikowanym przez Lidl poinformowano, że cztery rodzaje przekąsek firmowanych przez "Psi Patrol" zostały wycofane ze sprzedaży. Sieć przekazała, że na opakowaniach produktów All Butter Mini Biscotti Biscuits, Choc Chip Biscotti Biscuits, Yummy Bake Bars Apple Flavour i Yummy Bake Bars Raspberry Flavour znalazł się adres URL strony zawierającej treści nienadające się dla dzieci.

"Lidl GB wycofuje wyżej wymienione produkty, ponieważ otrzymaliśmy informację, że adres URL dostawcy podany na odwrocie opakowania został naruszony i kieruje do strony, która jest nieodpowiednia dla dzieci" - napisano. Portal niebezpiecznik.pl ustalił, że strona ta zawiera materiały o charakterze pornograficznym.

Wielka Brytania. Klienci Lidla odzyskają pieniądze za wycofane ze sprzedaży ciastka z "Psim Patrolem"

Lidl zasugerował klientom, aby nie sprawdzali, co kryje się pod adresem widocznym na opakowaniach ciastek. "Zalecamy, aby klienci powstrzymali się od zaglądania pod ten adres URL i zwrócili produkt do najbliższego sklepu, gdzie otrzymają pełny zwrot pieniędzy" - czytamy w komunikacie. 

Więcej o: