Smartfony Xiaomi oficjalnie w Polsce. Ceny niestety nie powalają

Z dniem 22 września firma ABC Data stała się pierwszym oficjalnym dystrybutorem smartfonów Xiaomi w Unii Europejskiej. Telefony w pierwszej kolejności trafiają do sieci sklepów X-Kom. Co ważne, egzemplarze zakupione w ten sposób zyskują również lokalny autoryzowany serwis.

Na dzisiejszej konferencji ABC Data mogliśmy poznać szczegóły nowego partnerstwa z Xiaomi. Do dystrybucji w sieci sklepów X-Kom trafiają trzy smartfony: Mi5, Redmi Note 3 oraz Redmi 3S. Użytkownicy mogą liczyć na serwis gwarancyjny na terenie Polski, a także obsługę częstotliwości dostosowanych zarówno do polskich, jak i unijnych standardów.

Na wstępie to, co najważniejsze, czyli rekomendowane ceny smartfonów. To jednocześnie ceny w jakich znajdziemy urządzenia w sieci sklepów X-Kom:

Xiaomi Mi 5 - 1799 zł

Xiaomi Redmi Note 3 - 999 zł

Xiaomi Redmi 3S - 699 zł

Jak tłumaczą przedstawiciele ABC Data, decyzja o podjęciu współpracy wynika z tego, że Xiaomi to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się marek z segmentu nowych technologii, a jej produkty cieszą się wyjątkowo dużym zainteresowaniem w Polsce.

Smartfony Xiaomi w sieci sklepów X-KomSmartfony Xiaomi w sieci sklepów X-Kom źródło: materiały prasowe

Z kolei dla Chińczyków to okazja współpracy z poważnym partnerem mającym 23 proc. udziałów w polskim rynku dystrybucji IT, a także 60 proc. udziałów w dystrybucji urządzeń mobilnych do telekomów. Warto pamiętać, że działalność ABC Data to nie tylko Polska. Firma jest również dystrybutorem IT na 7 innych rynkach w Europie Centralnej i Wschodniej (Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia, Słowacja oraz Węgry), z łączną bazą aż 13 tys. resellerów.

Czytaj też: Sprawdzili odporność iPhone'a 7 i iPhone'a 7 Plus na wodę, nacisk i upadek. Musisz znać wyniki, zanim kupisz

Jak zapewniają przedstawiciele ABC Data, oficjalna dystrybucja smartfonów Xiaomi w naszym kraju stopniowo będzie się rozszerzać i to nie tylko o nowe produkty (między innymi powerbanki, słuchawki, czy nawet opaski fitness), ale również kanały sprzedaży (kolejne sieci sklepów oraz telekomy).