Facebook uruchomił nową wersję swojego serwisu przeznaczoną dla korporacji. Do korzystania z Facebook At Work potrzebne jest założenie nowego konta. Tak naprawdę bowiem serwis będzie zawierał kompletne nowe treści. Zamiast zdjęć z pikników rodzinnych - zdjęcia z zebrań. Zamiast filmików z kotami i pieskami - filmy prezentujące strategię firmy. A zamiast znajomych, zobaczymy kolegów z pracy.
Czytaj też: Facebook testuje nowe funkcje Messengera. Tylko w Polsce.
Facebook at Work Fot. Facebook
Po co to nowe narzędzie? Mark Zuckerberg doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że firmy często używają Facebooka do profesjonalnych celów. Tworzą tajne grupy, na których dyskutują o pracy. Facebook At Work ma być więc tym, z czego i tak wielu z nas korzysta. Jednocześnie ma oddzielić strefę zawodową od prywatnej.
Może się zatem zdarzyć, że szef waszej firmy podejmie decyzję, że służbowym systemem komunikacji stanie się nie Slack czy Skype, a Facebook at Work. I konto trzeba będzie założyć. Co wy na to?
Facebook At Work - aplikacja bezpłatna (Android, iOS) jest już do pobrania. Serwis ma w pełni wystartować w październiku.