Selfie Bottle. Zrób sobie zdjęcie... butelką Coca-Coli. W Izraelu

W ramach kampanii reklamowej Coca-Cola Summer w Izraelu, koncern pokazał nową butelkę do swoich napojów wyposażoną w moduł z kamerą do zdjęć typu selfie.

Innowacyjna półlitrowa butelka Coca-Coli powstała przy współpracy z agencją reklamową Gefen Team jako projekt marketingowy. Podobno zamontowany do denka moduł z aparatem cyfrowym uruchamia się automatycznie po rozpoczęciu picia z butelki (obróceniu jej pod kątem 70 stopni).

Do aktywacji spustu migawki nie trzeba przyciskać jakichkolwiek dodatkowych guzików na obudowie. Gotowe selfie przedstawiające (jakżeby inaczej) naszą twarz podczas picia Coca-Coli można następnie udostępnić przez port microUSB umieszczony w podstawce i podzielić się naszym fantastycznym zdjęciem z całym światem social media (oczywiście z użyciem odpowiednich hasztagów).

Selfie BottleSelfie Bottle źródło: Coca-Cola Izrael

Na razie nie ma co liczyć na to, że selfie butelki Coca-Coli pojawią się w sprzedaży w Polsce. Póki co ich dystrybucja ogranicza się wyłącznie do Izraela i dotyczy wspomnianej wcześniej kampanii reklamowej. Może to i lepiej.

Czytaj też: Pijemy mniej słodzonych napojów, bo cukier szkodzi. Coca-cola właśnie na tym... zarabia