BZWBK rozpoczyna rok od awarii. Została usunięta po kilku długich godzinach [Aktualizacja]

Robert Kędzierski
Część klientów BZWBK została całkowicie odcięta od systemu bankowości online. Mamy oficjalne potwierdzenie.

Od wczesnych godzin porannych docierają do nas sygnały o poważnych problemach z dostępem do bankowości BZWBK. Klienci najczęściej widzą komunikat o błędzie. Jego wyświetlenie zajmuje stronie dużo czasu - nawet ponad minutę.

Czytaj też: Wielki bank nad przepaścią. Szykuje się powtórka 2008?

Nawet jeśli uda się zalogować do systemu, nie można wykonać żadnej operacji - przejrzeć historii konta czy zlecić przelewów. 

Udało nam się skontaktować z infolinią, gdzie uzyskaliśmy oficjalne potwierdzenie awarii. Konsultant nie był jednak w stanie określić kiedy uda się ją usunąć - zapewnił, że bank podjął odpowiednie działania. To samo usłyszeliśmy od konsultanta online.

W dniu dzisiejszym występują utrudnienia związane z dostępem do usług bankowości elektronicznej BZWBK24. Dokładny czas ich zakończenia nie jest w chwili obecnej znany. Pozdrawiamy.

Na facebookowym profilu BZWBK brak jakichkolwiek informacji o przyczynach awarii oraz przybliżonej godzinie jej usunięcia. 

Będziemy monitorować sytuację i aktualizować tekst. 

Aktualizacja 13:40

Logowanie do banku jest już możliwe. Niestety próba przeprowadzenia jakiejkolwiek operacji kończy się komunikatem o błędzie.

Błąd BZWBKBłąd BZWBK Fot. BZWBK

Miejmy nadzieję, że awarię uda się dziś usunąć. 

Aktualizacja 14:40

BZWBK funkcjonuje bez większych problemów. Można przeglądać historię konta, zlecać przelewy, zmieniać ustawienia. 

Więcej o: