Polska Liga Esportowa z poważnymi partnerami. W puli nagród 240 tys. złotych

Sukcesy e-sportowych wydarzeń w Polsce zachęcają do nowych inicjatyw. Startująca lada moment Polska Liga Esportowa pozyskała właśnie kilku strategicznych partnerów do planowanych jeszcze na marzec rozgrywek.

Wśród partnerów strategicznych Polskiej Ligi Esportowej znaleźli się operator komórkowy Play oraz producent napoju Sprite. Za partnerstwo technologiczne odpowiadają natomiast firmy ASUS oraz LG, które dostarczą zawodnikom laptopy gamingowe oraz monitory. Na współpracę zdecydował się również Twitch, najpopularniejsza na świecie platforma zajmująca się strumieniowaniem wideo.

Polska Liga EsportowaPolska Liga Esportowa fot. materiały prasowe

Warto przypomnieć, że Polska Liga Esportowa będzie się koncentrować wokół dwóch gier: Counter-Strike: Global Offensive oraz League of Legends. Rozgrywki kwalifikacyjne, które wystartują jeszcze w marcu poprzedza aktualnie selekcja drużyn. Sezon zasadniczy rozpocznie się w kwietniu. Czerwiec przyszłego roku to czas Play-offów i finału.

 

W tym czasie w sumie czeka nas aż 28 spotkań ligowych. W każdym z nich wygrana wiąże się z przyznaniem 3 punktów i 1200 złotych nagrody. Za remis przyznany zostanie 1 punkt i 600 złotych nagrody. Do kwalifikacji można się zapisywać na stronie fechallenge.com. Polecamy również odwiedzić stronę główną Polskiej Ligi Esportowej.

Czytaj też: Największa impreza e-sportowa w Polsce pobiła wszelkie rekordy. IEM 2017 w liczbach